اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۶۹۰۹
۲۵۲۲
۲۵۲۲
پ

ماجرای حذف زبان انگلیسی از مدارس به کجا رسید؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس: اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی از مدارس را نخواهیم داد.

فرارو: عضو کمیسیون آموزش مجلس: اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی از مدارس را نخواهیم داد.

 

ماجرای حذف زبان انگلیسی از مدارس به کجا رسید؟

علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش زبان‌های دیگر مانند چینی و روسی در مدارس، گفت: امروز زبان انگلیسی زبان رایج در دنیا به شمار می‌آید و قطعا کمیسیون آموزش با استفاده از بُعد نظارتی خود اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی را نخواهد داد.

 عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش زبان‌های دیگر مانند چینی و روسی در مدارس، گفت: امروز زبان انگلیسی زبان رایج در دنیا به شمار می‌آید و قطعا کمیسیون آموزش با استفاده از بُعد نظارتی خود اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی را نخواهد داد.

جزئیات آموزش زبان چینی در مدارس

علیرضا پاک فطرت در مورد برخی مباحث مطرح شده در خصوص حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش سایر زبان‌ها در مدارس از طرف مسئولان آموزش و پرورش، اظهار کرد: این مسئله به هیچ عنوان ممکن نیست چراکه زبان انگلیسی به این دلیل زبان رایج در دنیا است که یادگیری آن بسیار راحت‌تر از سایر زبان‌ها است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه زبان انگلیسی به زبان علم تبدیل شده و به همین دلیل باید فراگیری آن در مدارس نیز ادامه داشته باشد، ما نباید برعکس تمام دنیا خلاف جریان آب شنا کنیم.

وی تصریح کرد: البته اضافه شدن سایر زبان‌ها به نظام آموزشی مدارس ایردی ندارد، ولی این زبان‌ها نباید جایگزین زبان انگلیسی شود، ضمن اینکه آموزش سایر زبان‌ها نیز به شکل داوطلبانه و اختیاری باشد.

حذف آموزش زبان انگلیسی به هیچ عنوان در جلسات رسمی طرح نشده است

پاک فطرت یادآور شد: البته چنین مواردی باید در شورای عالی آموزش و پرورش یا شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا در کمیسیون آموزش مجلس مطرح شود و تا جایی که کسب اطلاع صورت گرفته، چنین موضوعی در جلسات رسمی به هیچ عنوان طرح نشده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: کمیسیون آموزش از جایگاه نظارتی خود قطعا اجازه طرح و اجرای چنین ایده‌هایی را در آموزش و پرورش نخواهد داد و در صورتی طرح چنین مواردی در جلسات نظارتی در حضور وزیر این موضوعات را پیگیری می‌‎کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج