۱۳۳۷۱۱۶
۲۵۹۲
۲۵۹۲
پ

نماینده‌ای که ارزشی‌ها را شلغم خواند، جنجالی شد

اظهارات جنجالی جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در ۲روز گذشته حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد.

همشهری نوشت: اظهارات جنجالی جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در ۲روز گذشته حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد.

اما شروع اظهارنظرهای نه‌چندان جالب این نماینده مجلس از کجا بود؟ اوایل‌ ماه جاری مرضیه محمودی، سردبیر سایت تجارت‌نیوز خبر داد که به‌دلیل اظهارات خود درباره حمید رسایی، به ۲۴میلیون تومان جریمه نقدی و تبعید یک‌ساله به تربت‌جام محکوم شده است. پس از اعلام این خبر، رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس موضع‌گیری عجیبی در اکانت توییتر خود اتخاذ کرد و در این‌باره نوشت: «در اخبار حکمی عجیب اعلام شده و خانم خبرنگاری به‌دلیل شکایت یک روحانی به‌ جریمه نقدی و تبعید به تربت‌جام محکوم شده است. مشخص شد تا الان‌ ما مجرم و در تبعید بودیم. ترجیح می‌دهیم تا آخر عمر در تبعید باشیم اما همفکر امثال رسایی نباشیم‌. خواهرم قدمت روی چشم، تربت‌جام شهر عرفان‌ و ایمان است.»

این توییت نماینده مردم تربت‌جام موضع‌گیری‌ها و انتقادهای فراوانی را نسبت به‌خود داشت اما این پایان کار نبود و جهان‌آبادی با ادبیات زشت و توهین‌آمیزی به انتقادها پاسخ داد و معترضان به توییت‌ خود را ارزشی‌هایی همانند شلغم دانست و در این‌باره نوشت: «درخصوص تبعید یک خبرنگار به تربت‌جام توییتی منتشر نمودم و مورد هجوم ارزشی‌نماهای هتاک قرار گرفتم. خواستم تأکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی‌نماها را شلغم هم‌ حساب نمی‌کنند. حالا هرجا خواستید ارسال کنید، شما تندروها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.»

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در روز گذشته حتی‌الامکان سعی کرده تا جواب تک‌تک منتقدان خود را در فضای مجازی بدهد که بعضی از این پاسخ‌ها همراه با توهین به خانواده منتقدان بوده است. اما اوج درگیری‌های لفظی این نماینده مجلس با وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده است. یامین‌پور با مشاهده اظهارنظرهای جنجالی رحیمی جهان‌آبادی در صفحه مجازی خود در توییتر می‌نویسد: نمایندگان محترمی که در دفاع از جایگاه مجلس در مواجهه با نامه معاون وزیر کشور آنچنان برخورد و مطالبه‌ای را برای برکناری او از خود نشان دادند، نسبت به یک نماینده هتاک که حیثیت مجلس «انقلابی» را زیر سؤال برده، چه واکنشی خواهند داشت؟ اما عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این حرف یامین‌پور را نیز بی‌پاسخ نمی‌گذارد و در پاسخ به او می‌نویسد: شما همان نیستید که از لباس زیر زنان صحبت می‌کردید؟! ببینید چه‌کسی از ادب حرف می‌زند!

اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج