اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۷۲۳۸
۱۰۲۶
۱۰۲۶
پ

فریب تبلیغات درآمدهای میلیونی در خانه را نخورید

این روزها تبلیغاتی در فضای مجازی به چشم می‌خورد با این مضمون که «در خانه بمانید و درآمد میلیونی کسب کنید!» از آنجا که چنین تبلیغاتی همیشه برای مردم جذاب و وسوسه‌انگیز است پلیس ضمن هشدار از مردم خواست فریب چنین تبلیغاتی را نخورند تا به دام کلاهبرداران و سودجویان نیفتند.

ایران: این روزها تبلیغاتی در فضای مجازی به چشم می‌خورد با این مضمون که «در خانه بمانید و درآمد میلیونی کسب کنید!» از آنجا که چنین تبلیغاتی همیشه برای مردم جذاب و وسوسه‌انگیز است پلیس ضمن هشدار از مردم خواست فریب چنین تبلیغاتی را نخورند تا به دام کلاهبرداران و سودجویان نیفتند.

فریب تبلیغات درآمدهای میلیونی در خانه را نخورید

سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فراجا درباره تبلیغاتی که با وعده‌هایی نظیر درآمد میلیونی در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت:مردم نباید با رؤیای درآمد چند میلیونی فریب تبلیغات دروغین فضای مجازی را بخورند. اگر با ارفاق نگوییم تمام این موارد کلاهبرداری است، بیش از ۹۰ درصد آنچه تحت این عناوین تبلیغ می‌شود، کلاهبرداری است.

وی ادامه داد:‌کاربران فضای مجازی تحت‌تأثیر تبلیغات این کلاهبرداران قرار می‌گیرند، زیرا گفته می‌شود در خانه بمانید و ماهانه بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کنید. متأسفانه خیلی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند بدون تلاش و زحمت پول درآورند و فریب این موارد را می‌خورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فراجا درباره اینکه پلیس چه اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع چنین موارد مجرمانه‌ای انجام داده است، گفت:در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری به طور مرتب با مردم صحبت و اطلاع‌رسانی می‌کنیم، اما متأسفانه طمع دلیل اصلی است که باعث می‌شود افراد در دام کلاهبرداران بیفتند.

به گفته پاشایی برخی از کلاهبرداران به بهانه کسب‌وکار و درآمدزایی بالا، افراد را متقاعد می‌کنند حساب بانکی خود را در اختیارشان قرار دهند. آنها در حقیقت کارت‌ بانکی را اجاره کرده و با این کار شروع به کلاهبرداری می‌کنند اما یقین بدانید اگر کسی درخواست اجاره حساب کرد، بی‌تردید با اهداف کلاهبرداری و پولشویی این کار را انجام داده است و در روند پیگیری قضایی نخستین کسی که مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد، شخص صاحب حساب است.

وی ادامه داد:مردم نباید شماره کارت و حساب یا حتی کیف پول الکترونیکی خود را به فرد دیگری اجاره بدهند. اگر کسی این کار را انجام داد مطمئن باشد دیر یا زود به‌عنوان بخشی از فرایند کلاهبرداری گرفتار و در سیر مراحل قانونی و قضایی به دادگاه احضار خواهد شد. این در حالی است که فرد کلاهبردار اصلی رد خود را گم می‌کند، اما کلاهبرداری‌های زیادی به نام فرد اجاره‌دهنده کارت انجام شده است. در واقع ممکن است با کارت این فرد میلیاردها تومان درماه کلاهبرداری شود اما فقط ۱۰ میلیون تومان در ماه نصیب صاحب حساب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج