۱۳۳۸۸۰۷
۶۹۹
۶۹۹
پ

آمار عجیب گرمازدگی تهرانی‌ها

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از ثبت بیش از ۸۷ هزار تماس شهروندان تهرانی با اورژانس ۱۱۵ خبر داد که دچار گرمازدگی شده بودند.

آمار عجیب گرمازدگی تهرانی‌ها

محمد اسماعیل توکلی، با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.

 

وی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان مأموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و افزود: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.

توکلی ضمن تقدیر ویژه از نیرو‌های اورژانس که در این ایام گرما به ارائه خدمات پرداختند، توصیه کرد که مردم باز هم در روز‌های گرم ضمن پرهیز از تردد در ساعات گرم روز، مایعات فراوان به ویژه آب مصرف کنند و در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه شبانه روزی ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

رئیس اورژانس استان تهران خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ مرداد، ۸۷ هزار و ۵۰۳ تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به ۳۷ هزار و ۳۸۰ مأموریت و رسیدگی به ۹۳۳ مورد ضعف و بی حالی و ۷۷ مورد گرمازدگی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج