اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۹۸۵۷
۵۵۶۱
۵۵۶۱
پ

این آپشن ۲۲ میلیاردی را فقط ۳ خودرو در دنیا دارند

۳ هایپرکار از برند سوئدی کونیگزگ آپشنی ۴۴۰ هزار دلاری دارند؛ ولی این آپشن که هم‌قیمت با سوپرکارهای فراری است، دقیقاً چه ویژگی خاصی دارد.

گجت نیوز: ۳ هایپرکار از برند سوئدی کونیگزگ آپشنی ۴۴۰ هزار دلاری دارند؛ ولی این آپشن که هم‌قیمت با سوپرکارهای فراری است، دقیقاً چه ویژگی خاصی دارد.

خودروهای میلیون دلاری برند «کونیگزگ» (Koenigsegg) که از هر کدام آن‌ها فقط چند صد دستگاه تولید می‌شود، به اندازه کافی کمیاب هستند. با این حال، این خودروساز سوئدی آپشنی ۴۴۰ هزار دلاری را برای جسکو، رگرا و وان ارائه می‌دهد که این سه هایپرکار را حتی کمیاب‌تر می‌کند.

آپشن ۴۴۰ هزار دلاری در ۳ خودرو کونیگزگ، هم‌قیمت با یک سوپرکار!

این آپشن 22 میلیاردی را فقط 3 خودرو در دنیا دارند

مشتریان با سفارش این آپشن می‌توانند هایپرکار خود را با بدنه از جنس فیبر کربن خام داشته باشند. به‌طور دقیق، این آپشن ۴۴۳ هزار و ۴۰۰ دلار قیمت دارد که با فقط بخشی آن می‌توان سوپرکارهای دیگری مثل لامبورگینی هوراکان، مک لارن 750S، فراری 296 GTB و… را تهیه کرد. البته چنین رقمی برای افرادی که خریدار محصولات کونگیزگ هستند، نباید چندان قابل توجه به نظر برسد.

این آپشن 22 میلیاردی را فقط 3 خودرو در دنیا دارند

باید بدانید که این آپشن سه سال پیش برای جسکو چنین قیمتی داشت و مشخص نیست که در مقطع کنونی دقیقاً دارای چه قیمتی است. در واقع، هم‌اکنون فقط افراد محدودی مثل مانی خوشبین، میلیونر ایرانی به شخصی‌ساز آنلاین کونیگزگ دسترسی دارند. به همین خاطر، نمی‌توان درباره قیمت روز این آپشن ویژه اطلاعات کسب کرد.

این آپشن 22 میلیاردی را فقط 3 خودرو در دنیا دارند

 

محصولات کونیگزگ به‌صورت استاندارد بدنه فیبر کربنی دارند، اما روی بدنه آن‌ها لایه‌ای از رنگ قرار می‌گیرد. حالا رگرا، وان و جسکو با آپشن ۴۴۰ هزار دلاری مذکور بدنه‌ای از جنس فیبر کربن خام بدون لایه اضافی خواهند داشت. حتی با حذف اپوکسی در فرایند تولید دستی پنل‌های بدنه، رشته‌های فیبر کربن نمایان می‌شود؛ همین نشان می‌دهد که چرا چنین قیمت تعجب‌آوری برای این آپشن تعیین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج