۱۳۳۹۸۹۲
۶۵۸
۶۵۸
پ

فال سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

فال روز ۱۷مرداد برای متولدین فروردین

 روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفستان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید.

فال روز 17مرداد برای متولدین اردیبهشت

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید. مشکلی کوچک میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده وجود دارد. این مشکل زمینه دلخوری شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگیتان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

فال روز ۱۷مرداد برای متولدین خرداد

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگی‌ شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.

فال روز 17مرداد برای متولدین تیر

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد.  اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

فال روز 17مرداد برای متولدین مرداد

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصابتان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

فال روز 17مرداد برای متولدین شهریور

اهل ورزش و تفریح هستید و امروز فرصت لازم برای کارهای دلخواه را پیدا می‌کنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. مدتی است که احترام لازم را به همسر یا عشق زندگیتان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این رویکرد، فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به وی اختصاص دهید.

فال روز 17مرداد برای متولدین مهر

 مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و این وضعیت زمینه ناراحتی ایشان را فراهم کرده است.

فال روز 17مرداد برای متولدین آبان

امروز یکی از رفقای قدیمی رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. اجازه ندهید این رفتار رفاقت دیرینه شما را از بین ببرد و از خطای این دوست چشم‌پوشی کنید.   با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید.   اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما مواظب باشید که این روحیه شما را ضعیف و خسته نکند.  مدتی است که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌ زندگیتان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوستتان دارد.

فال روز 17مرداد برای متولدین آذر

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. شرایطی برای خرید و بازارگردی فراهم می‌شود. به نفع شماست خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود.  اهمیتی به اطرافیان نمی‌دهید و در روابطی که با دیگران دارید فقط خودتان را می‌بینید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد خودخواهی تبدیل کند، فکری به حال این شرایط بردارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید.  اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.

فال روز 17مرداد برای متولدین دی

 روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، روز را با شادکامی به پایان برسانید و اعضای خانواده و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید. در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد.   مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.

فال روز 17مرداد برای متولدین بهمن

روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. شرایطی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. خبر غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد که بسیار فرخنده و مسرت‌بخش است. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را سپری کنید.   امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  اختلاف‌نظرهای زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظرها زمینه دلخوری شما و اطرافیان را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده از درِ صلح و سازش با آشنایان وارد شوید.

فال روز 17مرداد برای متولدین اسفند

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد.  تغییری را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا به حریم شخصی شما احترام بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج