اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۹۹۴۵
۳۴۰۸
۳۴۰۸
پ

لیست انتخاباتی لاریجانی برای انتخابات مجلس

طی هفته‌های گذشته رفت‌وآمدها به دفتر علی لاریجانی زیاد شده است. پس احتمال این می‌رود که لاریجانی اقدام به ارائه لیست انتخاباتی در تهران و شهرستان‌ها کند.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: طی هفته‌های گذشته رفت‌وآمدها به دفتر علی لاریجانی زیاد شده است. پس احتمال این می‌رود که لاریجانی اقدام به ارائه لیست انتخاباتی در تهران و شهرستان‌ها کند.

لیست انتخاباتی لاریجانی برای انتخابات مجلس

با آغاز روند ثبت‌نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حالا چهره‌های سیاسی کشور تنها تا یکشنبه دیگر فرصت دارند حضور خود در انتخابات را اعلام کنند. علی لاریجانی یکی از این چهره‌های مطرح سیاسی است که از مدت‌ها پیش بسیاری در انتظار تصمیم او برای ورود به وادی انتخابات هستند. با این حال خبرها حاکی از آن است که او ظاهرا تصمیم گرفته به جای حضور مستقیم در انتخابات، لیست انتخاباتی ارائه کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: براساس این خبرها طی هفته‌های گذشته رفت‌وآمدها به دفتر او زیاد شده و ازهمین‌رو به نظر می‌رسد افرادی که به دفتر او مراجعه کرده‌اند به نوعی خواستار حمایت لاریجانی از نامزدی‌شان در انتخابات مجلس هستند. پس احتمال این می‌رود که علی لاریجانی اقدام به ارائه لیست انتخاباتی در تهران و شهرستان‌ها کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج