۱۳۴۰۱۵۴
۶۳۰
۶۳۰
پ

رپورتاژ آگهی

با هدست گیمینگ، واقعی‌تر بازی را تجربه کنید

وقتی به دنیای گیمینگ می‌پردازیم، به دنبال تجربه‌ای فراتر از اتفاقات روزمره هستیم هستیم. ما می‌خواهیم در دنیای بازی‌ها، تجاربی به دست آوریم که برای دقایقی از زندگی روزمره و دغدغه‌هایی که داریم فاصله بگیریم

با هدست گیمینگ، واقعی‌تر بازی را تجربه کنید

برای ورود به این دنیای پر از ماجراجویی نیاز به تجهیزاتی داریم تا ما را بهتر از این واقعیت جدا کنند. در این مواقع، هدست گیمینگ برای ما به عنوان یک دروازه به دنیایی پر از احساسات و تجربه‌های هیجان‌انگیز، اهمیت بسیاری پیدا می‌کند؛ اما یک هدست گیمینگ خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ چگونه می‌توانیم هدست گیمینگ خوبی را خریداری کنیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

هدست گیمینگ چیست؟

نخستین سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که اصلا هدست گیمینگ چیست؟ این محصول به گیمرها و بازیکنان اجازه می‌دهد تا به شکلی جدی در دنیای ماجراجویانه بازی‌ها غرق شوند و بتوانند در حین بازی با دوستان خود صحبت کنند. عموما هدست‌های گیمنگ از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با بدنه‌ای حجیم و نورپردازی بیشتر نسبت به هدست‌های معمولی عرضه می‌شوند.

ویژگی کلیدی هدست های گیمینگ چیست؟

با هدست گیمینگ، واقعی‌تر بازی را تجربه کنید

هدست گیمینگ به شما تجربه صدایی فراگیر و واقعی ارائه می‌دهد و به همین جهت شما در حین بازی به راحتی می‌توانید صداهای مختلف در محیط بازی را از یکدیگر تشخیص دهید.

تفاوت هدست گیمینگ با هدست معمولی در چیست؟

بدون شک یکی دیگر از دغده‌هایی که برای شما وجود دارد این است که خب چرا باید به جای هدست معمولی، هدست گیمینگ خریداری کنم؟ در ادامه مواردی را ذکر می‌کنیم که تفاوت این دو را برای شما مشخص‌تر می‌کند و بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که خرید هدست گیمینگ بهترین تصمیم برای تجربه هرچه بهتر بازی است.

حذف صداهای اضافه

هدست های گیمینگ از قابلیت پیشرفته نویز کنسلیشن یا همان حذف صداهای محیط استفاده می‌کنند. با کمک هدست گیمینگ، شما دیگر صداهایی همچون بوق ماشین، صدای سگ، رفت و آمد موتوری‌ها و... را نمی‌شنوید. درواقع تکنولوژی نویز کنسلیشن این امکان را به شما می‌دهد تا تمرکز خود را افزایش دهید و سروصداهای بسیار شدید موجود در محیط حواس شما را پرت نکند.

با کیفیت با دوستان خود مکالمه کنید

کیفیت میکروفون هدست یا هدفون در هنگام بازی برای گیمرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در بازی‌های آنلاین شما نیاز دارید تا به شکل مرتب با یاران خود ارتباط بگیرید و با صحبت کردن با یکدیگر، بتوانید بازی را بهتر پیش ببرید. از همین روی هدست گیمینگ با کاهش صدای محیط و نویز کنسلیشن و استفاده از میکروفون‌های بسیار قوی می‌تواند به شما تجربه صدایی بهینه را هدیه دهد.

ماندگاری و عمر طولانی

این‌که یک هدست یا هدفون برای شما مدت طولانی‌تر سالم بماند بستگی به دو فاکتور نحوه استفاده و جنس بدنه دارد. یک هدست معمولی بدون شک قرار نیست زمان طولانی برای شما دوام داشته باشد؛ از این روی اگر به فکر عمر طولانی و ماندگاری بلندمدت هستید، به شما خرید هدست گیمینگ ‌های شرکت‌های مشهوری همچون سونی، ریزر و Bose را پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی‌های هدست گیمینگ درجه یک

با هدست گیمینگ، واقعی‌تر بازی را تجربه کنید

تا به اینجا به این نتیجه رسیدیم که خرید هدست گیمینگ چه ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که باعث می‌شود تجربه بهتری را کسب کنید؛ اما یک هدست گیمینگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

جهت گیری مناسب صدا

گاهی در هنگام بازی ممکن است صدای شلیک دشمن را از سمت چپ دریافت کنید اما دشمن از روبرو به شما نزدیک شود! هدست گیمینگ درجه یک این مشکل را حل می‌کند و شما با کمک آن می‌توانید موقعیت دقیق صداهای موجود در بازی را تشخیص دهید.

وضوح مناسب

پیش‌تر گفتیم که ما برای غرق شدن در دنیای بازی نیاز به محصولی داریم که این تجربه را در اختیار ما قرار دهد؛ اما اگر زیاد از حد غرق شویم ممکن است در رقابت شکست بخوریم! درواقع یک هدست گیمینگ حرفه‌ای بایستی این امکان را به شما بدهد که صدا را با کیفیت و وضوح بسیار مناسب دریافت کنید. دریافت صدای موجود در بازی و بدون مداخله سایر صداهای مزاحم از جمله نکات بسیار مهمی است که بایستی به آن دقت بسیاری کنید.

برخورداری از بدنه باکیفیت

شما به عنوان یک گیمر حرفه‌ای ممکن است مدت زمان زیادی را به بازی کردن بپردازید. این‌که شب و روز در حال بازی کردن باشید، نیازمند آن است تا از یک هدست گیمینگ باکیفیت استفاده کنید. اگر بدنه هدست گیمینگ خوب طراحی نشده باشد ممکن است به گوش‌های شما آسیب بزند و دچار سردرد بشوید. برای این‌که به این نتیجه برسید که آیا بدنه یک هدست مناسب استفاده است، حداقل بازه زمانی 30 دقیقه تا 1 ساعت از آن استفاده کنید.

میکروفون باکیفیت

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، میکروفون باکیفیت یکی از عواملی است که سبب می‌‎شود هدست گیمینگ را از یک هدست معمولی تمیز دهید؛ اما تمامی هدست های گیمینگ دارای میکروفون‌هایی با کیفیت فوق العاده نیستند. برای خرید هدست گیمینگ شما بایستی با انتقال صدای باکیفیت و قابلیت میوت کردن صدا در هنگام بازی توجه ویژه داشته باشید.

اتصال به دستگاه‌های مختلف

برخی از هدفون های گیمینگ را شما نمی‌توانید به هر دستگاهی وصل کنید. به عنوان مثال گاهی یک هدست مخصوص ایکس باکس تولید شده و شما نمی‌توانید از آن برای گوشی و کامپیوتر خود استفاده کنید. بنابراین اگر برایتان این موضوع اهمیت دارد، حتما از وجود سازگاری با دستگاه‌های مختلف در خرید هدست گیمینگ دقت به خرج دهید.

کاهش تاخیر در اتصال

یکی دیگر از ویژگی‌های هدست گیمینگ خوب، تاخیر ورودی است. در خرید هدست گیمینگ بایستی به تاخیر بین ورود صدا از طریق دستگاه هدفون و شنیدن آن توجه کنید. هرچقدر این تاخیر ورودی کمتر باشد، شما می‌توانید با سرعت بسیار بیشتری به صدا پاسخ دهید.

همه چیز درمورد قیمت هدست گیمینگ

امروزه باتوجه به بالا رفتن قیمت دلار و رشد روز افزون تورم، یکی از نگرانی‌هایی که پیرامون خرید هدست گیمینگ وجود دارد، قیمت این محصول است. قیمت هدست گیمینگ باتوجه به امکانات و برند تولیدی می‌تواند متفاوت باشد. اگر یک هدست گیمینگ امکاناتی همچون بدنه باکیفیت، نویز کنسلیشن بهینه، میکروفون قوی و... را در اختیار شما قرار دهد بدون شک قیمت آن نسبت به سایر هدست‌های گیمینگ و معمولی بالاتر خواهد بود. به همین جهت بهتر است تا پیش از خرید هدست گیمینگ، انتظارات و خواسته‌های خود را از خرید آن مشخص کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

با هدست گیمینگ، واقعی‌تر بازی را تجربه کنید

جمع بندی

اهمیت خرید هدست گیمینگ روز به روز در حال افزایش است. افراد زیادی امروزه تصمیم می‌گیرند تا برای تجربه هرچه بهتر بازی‌های روز دنیا از هدست های گیمینگ فوق العاده حرفه‌ای استفاده کنند. برای خرید هدست گیمینگ شما نیاز دارید تا به موضوعاتی همچون کیفیت صدا، میکروفون، قدرت بدنه، نویز کنسلیشن و قیمت هدست گیمینگ توجه کنید. در این مطلب تلاش کردیم تا کلیدی‌ترین نکات برای خرید هدست گیمینگ را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج