adexo3
۱۳۴۰۵۶۱
۴۸۶۳
۴۸۶۳
پ

بیانیه آمریکا در مورد توافق با ایران

سخنگوی شورای امنیت ملی دولت جو بایدن اعلام کرد که زندانیان دو تابعیتی در ایران از زندان اوین به حبس خانگی منتقل شده اند و مذاکرات برای آزادی نهایی آنها ادامه دارد.

ایرنا: سخنگوی شورای امنیت ملی دولت جو بایدن اعلام کرد که زندانیان دو تابعیتی در ایران از زندان اوین به حبس خانگی منتقل شده اند و مذاکرات برای آزادی نهایی آنها ادامه دارد.

بیانیه آمریکا در مورد توافق با ایران

 آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: ما تایید می کنیم که ایران پنج آمریکایی را که به صورت غیر قانونی  بازداشت شده بودند، از زندان آزاد کرده و آنها را در حبس خانگی قرار داده است. اگرچه این اقدامی دلگرم‌کننده است، اما این شهروندان آمریکایی از جمله  سیامک نمازی، مراد طاهباز، عماد شرقی و دو آمریکایی که نخواسته اند نامشان فاش شود، در وهله اول هرگز نباید بازداشت می‌شدند.

این مقام دولت جو بایدن افزود: ما به نظارت دقیق بر وضعیت آنها ادامه خواهیم داد. البته تا زمانی که همه آنها به خانه بازنگردند به تلاش های خود ادامه خواهیم داد.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اضافه کرد: تا آن زمان، مذاکرات برای آزادی نهایی آنها همچنان ادامه دارد و این مذاکرات حساس است. بنابراین، ما جزئیات کمی در مورد وضعیت حبس خانگی آنها یا تلاش هایمان برای تامین آزادی آنها خواهیم داشت.

پیش از این، شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از مشاور حقوقی یکی از زندانیان دو تابعیتی در ایران اعلام کرد که چهار زندانی دو تابعیتی از زندان اوین به حبس خانگی در هتلی منتقل شده اند.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: با توجه به اظهارات یک وکیل، چهار آمریکایی که به صورت غیر  قانونی در  ایران بازداشت شده بودند اکنون از زندان اوین آزاد شده و در حصر خانگی قرار گرفته اند. این یک نشانه امیدوار کننده از آزادی آنها پس از سالها حبس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج