adexo3
۱۳۴۰۷۳۶
۵۴۱۷
۵۴۱۷
پ

ترفندهای زنان فرانسوی که به آن ها زیبایی طبیعی می بخشد

زنان هر کشوری رازهای مخصوص به خود را برای حفظ جوانی و زیبایی شان دارند. اما زنان فرانسوی در دنیا به زیبایی طبیعی شان مشهورند، به طوری که می توانند در ۴۰ سالگی ۲۰ ساله به نظر برسند.

روزیاتو: زنان هر کشوری رازهای مخصوص به خود را برای حفظ جوانی و زیبایی شان دارند. اما زنان فرانسوی در دنیا به زیبایی طبیعی شان مشهورند، به طوری که می توانند در ۴۰ سالگی ۲۰ ساله به نظر برسند. و اودری توتو، بازیگر مشهور فرانسوی مثال خوبی برای آن است. درست است که هیچ ترفندی وجود ندارد که لزوماً برای همه کمک کننده باشد، اما زنان فرانسوی به طور حتم عادت های زیبایی مفیدی دارند که به آن ها کمک می کند در هر سنی جذابیت خود را حفظ کنند.

۱- صورت خود را کانتور نمی کنند

ترفندهای زنان فرانسوی که به آن ها زیبایی طبیعی می بخشد

زنان فرانسوی کانتور کردن صورت را دوست ندارند چون ویژگی های طبیعی چهره را می پوشاند و به آن حالتی غیر طبیعی می دهد. آن ها دوست دارند به گونه هایشان کمی برنزه کننده بزنند تا صورت شان شاداب و درخشان شود.

۲- به نقص های ظاهری شان اهمیت نمی دهند

ترفندهای زنان فرانسوی که به آن ها زیبایی طبیعی می بخشد

اگر به زنان فرانسوی و استایل آن ها نگاه دقیق تری بیاندازید متوجه می شوید که تقریباً همه ی آن ها ترجیح می دهند اندکی نامرتب باشند. این نامرتبی می تواند در موهای آن ها، اکسسوری هایشان مثل دستمال گردن، یا دوخت لباس شان باشد. این امر به آن ها این امکان را می دهد تا ظاهری طبیعی و رها داشته باشند، به طوری که انگار کار بخصوصی برای زیبا شدن انجام نمی دهند.

۳- رژ لب قرمز را ترجیح می دهند

ترفندهای زنان فرانسوی که به آن ها زیبایی طبیعی می بخشد

با رژ لب قرمز همیشه می تواند به ظاهر خود طراوت بخشید. زنان فرانسوی اعتقاد زیادی به این موضوع دارند. هر استایلی که داشته باشید، اسپرت یا رسمی، با رژ لب قرمز می توانید فوراً ظاهرتان را ارتقا دهید.

۴- ناخن های خود را فرنچ نمی کنند

ترفندهای زنان فرانسوی که به آن ها زیبایی طبیعی می بخشد

زنان فرانسوی هرگز مانیکور بی عیب و نقصی که انجام آن ساعت ها به طول انجامیده باشند، ندارند. چون این پیام را می دهد که زمان و هزینه ی زیادی را صرف چیزی جزئی کرده اند.

زنان فرانسوی آن را غیر ضروری می دانند چون معتقدند به اندازه ی کافی زیبا هستند و دوست ندارد وقت و پول خود را صرف چنین چیزی کنند. به همین دلیل محبوب ترین مدل ناخن در میان زنان فرانسوی، ناخن های کوتاه با لاک بی رنگ یا بدون لاک است. این مسأله در مورد ناخن های پای آن ها هم صدق می کند.

۵- شیوه ی به خصوصی برای آرایش موهایشان دارند

زنان فرانسوی ترجیح می دهند به موهای خود صدمه نزنند و هر روز از سشوار و اتو مو استفاده نمی کنند. آن ها اغلب از محصولات مراقبت از موی گران قیمتی استفاده می کنند. ماسک مو، روغن مو و برس موی درست شده از مواد طبیعی جزئی از روتین مراقبت از موی هر زن فرانسوی هستند.

این کاری است که زنان فرانسوی با موهای خود می کنند: موهایشان را می شویند و می گذارند خود به خود و بدون سشوار خشک شود و روز بعد، به آن مدل می دهند.

۶- کیف لوازم آرایش شان مملوء از وسایل مختلف نیست

ترفندهای زنان فرانسوی که به آن ها زیبایی طبیعی می بخشد

زنان فرانسوی تنها از ۲ رژ لب استفاده می کنند: یک رنگ طبیعی و دیگر رنگ قرمز.

آنها از کرم پودر و پنکک سبک برای درخشان کردن پوست شان استفاده می کنند. اما هر یک ساعت آن ها را تجدید نمی کنند تا پوست شان حالتی غیر طبیعی پیدا نکند. پوست طبیعی کمی براق است و زنان فرانسوی آن را زیبا و طبیعی می دانند.

آرایش چشم برای آن ها به زدن ریمل خلاصه می شود. شب ها ممکن است چشم هایشان را آرایش دودی کنند. اما این کار را به شکل نامرتبی انجام می دهند تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

بنابراین ۶ وسیله ی کیف لوازم آرایش زنان فرانسوی عبارت است از: یک کرم پودر خوب، یک پنکک براق کننده، یک ریمل، یک خط چشم، و دو رژ لب.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج