۱۳۴۱۵۸۸
۲۱۱۳
۲۱۱۳
پ

شهادت یکی از خادمان شاهچراغ تایید شد

تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: حادثه عصر امروز این حرم مطهر که منجر به شهادت یک نفر از خادمان و مجروحیت هشت نفر شد، یک اقدام ناموفق و کور تروریستی بود.

ایرنا نوشت: تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: حادثه عصر امروز این حرم مطهر که منجر به شهادت یک نفر از خادمان و مجروحیت هشت نفر شد، یک اقدام ناموفق و کور تروریستی بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری بیان کرد: در این اقدام تروریستی ماموران امنیتی و انتظامی حرم به موقع وارد عمل شدند و اجازه اقدام داده نشد.

وی تصریح کرد: عامل حمله تروریستی هشت خشاب پر همراه خود داشته اما پس از مواجه شدن با واکنش سریع نیروهای امنیتی موفق به اقدامی موثر نشد و چند گلوله بی هدف به سمت اتاقک نگهبانی و زائران و خادمان شلیک کرد.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ گفت: این بارگاه منور یک مرکز معنوی دینی ویژه و مورد توجه عموم مومنان است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام کلانتری ادامه داد: اینها نمی توانند ببیند که یک مرکز دینی این گونه مورد توجه قرار دارد و بعد از اینکه دو نفر از عناصر تروریستی حمله سال گذشته اعدام شدند، تهدید کردند که انتقام می گیریم.

وی تاکیدکرد: این حرکتی کور بود که عاملان آن می‌خواستند برای گرفتن انتقام انجام دهند و البته از نظر ما یک حرکت ناکام تروریستی محسوب می شود و انشاءالله خداوند عنایت کند نور اهل بیت عصمت و طهارت روز به روز روشن تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج