۱۳۴۱۸۵۴
۱۱۳۱
۱۱۳۱
پ

احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

گفته می‌شود احمدی‌نژاد هفته‌ای یک‌بار به شمال می‌رود و با مشایی دیدار می‌کند و دو روز در هفته هم به خانه بقایی سر می‌زند.

فردا نوشت: گفته می‌شود احمدی‌نژاد هفته‌ای یک‌بار به شمال می‌رود و با مشایی دیدار می‌کند و دو روز در هفته هم به خانه بقایی سر می‌زند.

روز گذشته علیرضا بیگی، یکی از نمایندگانی که گفته می‌شود به محمود احمدی‌نژاد نزدیک است، ضمن اعلام پیش‌ثبت‌نام خودش در انتخابات گفت که «احمدی‌نژاد هیچ تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات و یا ارائه لیست ندارد».

احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

این ادعا در حالی است که محمود احمدی‌نژاد در تمام سال‌های بعد از ریاست‌جمهوری‌اش تا امروز همواره یا خودش تلاش کرده که در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود یا آنکه کوشیده نزدیکانش را روانه مجلس کند. فارغ از آنکه که این تلاش‌ها چه قدر با موفقیت همراه بوده اما به هر حال او سعی کرده در انتخابات دستِ‌کم به صورت غیرمستقیم حضور داشته باشد و به نظر می‌رسد در انتخابات پیش رو هم همین تصمیم را داشته باشد؛ شاهد آنکه اخیرا عباس امیری‌فر هم خبر داد او هفته‌ای یک‌بار به شمال می‌رود و با مشایی دیدار دارد و دو روز در هفته هم به خانه‌ی بقایی سر می‌زند و چند ساعت با او گفت‌وگو می‌کنند».

اما او می‌خواهد از چه دری وارد شود؟ برخی می‌گویند او می‌خواهد لیست خود را بدهد اما از حالا حمایتش را از نیروهای مورد نظرش اعلام نمی‌کند تا مباد ردصلاحیت شوند اما حتما در میان نامزدها هستند کسانی که با مشورت محمود احمدی‌نژاد وارد انتخابات شده‌اند. برخی هم باور دارند تشکل شریان ایجاد شده است تا پیوندی میان احمدی‌نژادی‌ها با جبهه پایداری ایجاد کند؛ جبهه پایداری که در گذشته حامی احمدی‌نژاد بود و از مقطعی از او فاصله گرفت.

حضور سید مهدی هاشمی در شریان آن هم در سِمت دبیرکل بر این گمانه‌زنی دامن می‌زند زیرا هاشمی در زمره معدود افرادی است که هنوز ارتباط بدی با احمدی‌نژاد ندارد و در عین حال فردی طردشده در عالم سیاست هم نیست و می‌تواند نقش‌آفرینی کند. افزون بر آن برخی از چهره‌های حاضر در تشکل شریان در دولت احمدی‌نژاد هم حضور داشتند.

البته تصمیم احمدی‌نژاد را از حالا نمی‌شود پیش‌بینی کرد زیرا او شرایط خاصی در عالم سیاست ایران دارد. او از سوی بسیاری از یاران قبل خود هم انکار می‌شود و در عین حال مواضع تندش علیه نظام مورد فراموشی قرار نمی‌گیرد اما هم‌زمان با برخی‌ نیروها ارتباطاتی دارد. به نظر می‌رسد احمدی‌نژاد تا دقیقه نود تصمیم نهایی خود را اعلام نمی‌کند و هیچ بعید نیست در آخرین فرصت‌های انتخاباتی از لیست نهایی خود رونمایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج