۱۳۴۲۲۹۳
۳۱۱۱
۳۱۱۱
پ

شمار بازداشت‌شدگان و مصدومان حادثه شاهچراغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تشریح وضعیت مصدومان حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ، خاطرنشان کرد تعداد عوامل دستگیرشده مرتبط با این حادثه به ۱۱ نفر رسیده است.

ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تشریح وضعیت مصدومان حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ، خاطرنشان کرد تعداد عوامل دستگیرشده مرتبط با این حادثه به ۱۱ نفر رسیده است.

 

شمار بازداشت‌شدگان  و مصدومان حادثه شاهچراغ

اسماعیل قزل‌سفلی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از ۹ نفر مصدوم اولیه این حادثه، یک نفر به محض رسیدن به بیمارستان شهید شد و ۸ نفر دیگر به بیمارستان‌های مسلمین، نمازی و رجایی اعزام شدند.

او گفت: از بین ۲ مصدوم بستری در بیمارستان مسلمین، یک نفر همان شب مرخص شد و یکی از خدام، بعد از چند عمل جراحی، خوشبختانه وضعیت پایداری پیدا کرده است.

قزل‌سفلی اضافه کرد: از ۵ مصدوم منتقل شده به بیمارستان نمازی، یک نفر شامگاه گذشته به فیض شهادت نائل شد و یک نفر هم امروز ترخیص شده است.

او با بیان اینکه یکی از مصدومان بستری در این بیمارستان(آقای قدرتی) به بخش عمومی منتقل شده است، گفت: ۲ مصدوم که یکی گلوله به صورت و دیگری به لگن و شکم اصابت کرده، در بخش آی سی یو تحت مراقبت هستند.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: وضعیت جسمی فردی که دچار آسیب ناحیه صورت شده، نسبتا پایدار است اما خانم مریم دادی که از ناحیه لگن و شکم مصدوم شده بود، با وجود اینکه چند عمل جراحی را پشت سر گذاشته اما هنوز وضعیت کاملا پایداری ندارد.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی نیز همان شب حادثه مرخص شده است، از مردم درخواست کرد که برای بهبود کامل مصدومان دعا کنند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه همه مصدومان و شهدای این حادثه از اهالی فارس بوده‌اند، گفت: ۲ تن از مصدومان این حادثه زائر بودند و مابقی مصدومان و ۲ شهید حادثه از عوامل حرم بوده‌اند.

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه فرد تروریست، در اختیار دستگاه‌های امنیتی و همچنان تحت بازجویی است، گفت: بعد از اتمام بازجویی، این فرد تحویل دستگاه قضایی خواهد شد.

قزل‌سفلی همچنین گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به 11 نفر رسیده است، تعداد از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و ... کشف شده است.

همزمان با اذان مغرب یکشنبه ۲۲ مرداد، یک عامل تکفیری با سلاح جنگی وارد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) شد و با تیراندازی ۹ نفر را مصدوم کرد که ۲ نفر از مصدومان شهید شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج