۱۳۴۳۴۵۱
۲۳۷۱
۲۳۷۱
پ

دستگیری عامل قدرت‌نمایی در کرج

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: فردی که با انتشار تصاویری از خود به همراه یک قبضه سلاح قلابی در فضای مجازی قصد قدرت‌نمایی داشت دستگیر شد.

مهر: جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: فردی که با انتشار تصاویری از خود به همراه یک قبضه سلاح قلابی در فضای مجازی قصد قدرت‌نمایی داشت دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: با انتشار تصاویری از قدرت نمایی فردی به همراه یک قبضه سلاح در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مراتب شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.

دستگیری عامل قدرت‌نمایی در کرج

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر و دستگیری او در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محله‌های شهرستان کرج شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: این فرد هنجار شکن که از رفتار خود نادم بود، در بازجویی‌های پلیس اذعان داشت که با سلاح قلابی تصاویری را برای قدرت نمایی و خودنمایی منتشر کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ نادربیگی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش در فضای مجازی یادآوری کرد: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمائی، جلب توجه و اعلام وجود در فضای مجازی دارند، که بی شک پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی به آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج