اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۷۶۶
۱ نظر
۱۸۱۰۹۷
۱ نظر
۱۸۱۰۹۷
پ

عاقبت خودرویی که با سرعت ۲۵۳ کیلومتر توقیف شد

یک دستگاه خودروی هولدن یوته که به دلیل حرکت با سرعت ۲۵۳ کیلومتر در ساعت در استرالیای جنوبی توقیف شده بود توسط پلیس نابود شد.

فرارو: پلیس استرالیا این هفته خودروی شخصی را که با سرعت ۲۵۳ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی بود، در عملیاتی بازدارنده و با هدف جلوگیری از تکرار آن از بین برد.

این خودرو به ارزش حدود ۲۰ هزار دلار با سرعت ۲۵۳ کیلومتر در ساعت در بزرگراه شمال به جنوب در واترلو کورنر واقع در استرالیای جنوبی توسط پلیس متوقف شده است.

این اتفاق به حدود ۷ ماه پیش در استرالیای جنوبی برمی گردد، زمانی که تارل بائر ویلیامز ۲۰ ساله با رانندگی ۲۵۳ کیلومتر در جاده‌ای که سرعت مجاز ۱۱۰ کیلومتر در ساعت بود، فراتر رفت.

راننده جوان به اتهامات متعددی از جمله فرار از تعقیب پلیس و رانندگی غیرقانونی دستگیر شد. بائر ویلیامز طبق قوانین استرالیا به دلیل رفتار‌های تهدیدآمیز رانندگی به زندان محکوم شد. او پس از آزادی از رانندگی محروم خواهد شد.

در جریان روند تخریب خودرو، روز جمعه، یکی از مقامات پلیس این حادثه را کاملا غیرقابل قبول دانست و افزود: این یکی از بالاترین سرعت‌هایی است که تاکنون در جاده‌های استرالیای جنوبی کشف کرده‌ایم.

دارن فیلکه گفت:این واقعاً نقطه پایانی برای این موضوع خاص را در اینجا قرار می‌دهد، اما این پیام را می‌فرستد که اگر قرار باشد چنین رفتاری داشته باشید، ماشین خود را از دست خواهید داد.

وی افزود رانندگی با چنین سرعتی می‌توانست برای راننده و دیگران فاجعه بار باشد.

در استرالیای جنوبی برخی از خودرو‌های توقیف شده در حراجی فروخته می‌شوند و عواید آن به صندوق جبران خسارت قربانیان داده می‌شود، در حالی که خودرو‌هایی که غیرقابل تردد یا معیوب تلقی می‌شوند، از بین می‌روند.

سال گذشته در این منطقه ۱۵۰۰ نفر به طور دائم از وسیله نقلیه خود محروم شده اند و تقریباً دو سوم آن خودرو‌ها تخریب شده‌اند.

این راننده که اکنون ۲۰ سال دارد، در ماه ژوئیه به دلیل یک رشته تخلفات متعدد به حداقل هفت ماه زندان محکوم شد.

عاقبت خودرویی که با سرعت ۲۵۳ کیلومتر توقیف شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قانون یعنی این

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج