۱۳۴۴۲۰۱
۳۳۸۰
۳۳۸۰
پ

این کارگردان به کما رفت

هامون شیرازی کارگردان مستند «زائر شب‌های بارانی» در حال حاضر در کما به سر می‌برد و خانواده وی از مردم خواسته‌اند برای بهبود حالش دعا کنند.

خبرآنلاین: هامون شیرازی کارگردان مستند «زائر شب‌های بارانی» در حال حاضر در کما به سر می‌برد و خانواده وی از مردم خواسته‌اند برای بهبود حالش دعا کنند.

نمایش مستند «زائر شب‌های بارانی» ساخته هامون شیرازی از ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در بستر مجازی آغاز شد.

این کارگردان به کما رفت

نکته قابل توجه اینکه، هامون شیرازی کارگردان این اثر در حال حاضر در کما به سر می‌برد و خانواده وی از مردم خواسته‌اند برای بهبود حال وی دعا کنند.

«زائر شب‌های بارانی» مستند زندگی مردی است که سال‌های سال، آخرهای شب و درست ۲ قدم مانده به صبح در گوشمان قصه و شعر گفت و یک اختتامیه با شکوه از روزمرگی‌های زندگی برایمان ساخت.

در معرفی این مستند آمده است: «مستند «زائر شب‌های بارانی» با تو از روزگار رفته می‌گوید از زائر، از باران از شب از انسان از دوستانی که بودند و دیگر نیستند از یادواره‌هایی که در حافظه ماندند و خط خطی نشدند، محمد صالح علاء با تو از محمد صالح علاء می‌گوید.»

این فیلم محصول پاییز ۱۳۹۶ خورشیدی است و در بخش خارج از مسابقه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به نمایش در آمده ولی تاکنون در سینما و شبکه نمایش خانگی به نمایش درنیامده است.

در فهرست عوامل اصلی این فیلم مستند می‌توان به کارگردان: هامون شیرازی، تصویر: امیر رضاپور، تدوین: مجتبی محبی، دستیار تدوین: مدیا خائفی، تهیه کننده: هامون شیرازی و فریال تقی پور صمیمی، صدا، پژوهش و کار: هامون شیرازی و با تشکر از: شورانگیز طباطبایی، باران صالح علاء، حسین صالح علاء و رضا مهدوی هزاوه اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج