۱۳۴۵۲۱۲
۱۵۷۴
۱۵۷۴
پ

کنسول خاطره انگیز آتاری به بازار آمد

آتار‌ی (Atari) از کنسول خاطره‌انگیز جدیدی با نام آتاری ۲۶۰۰ پلاس (Atari ۲۶۰۰ Plus) رونمایی کرده است که از ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان‌ماه) با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

دیجیاتو: آتار‌ی (Atari) از کنسول خاطره‌انگیز جدیدی با نام آتاری ۲۶۰۰ پلاس (Atari ۲۶۰۰ Plus) رونمایی کرده است که از ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان‌ماه) با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

کنسول خاطره انگیز آتاری به بازار آمد

 ازجمله ویژگی‌های این کنسول می‌توان به پشتیبانی از خروجی HDMI و یک کارتریج با ۱۰ بازی اشاره کرد. علاوه‌براین، کارتریج‌های بازی‌های نسخه‌های ۲۶۰۰ و ۷۸۰۰ کنسول آتاری را نیز با آن می‌توان اجرا کرد و از کنترلر‌ها و جوی‌استیک مدل اصلی آتاری نیز پشتیبانی می‌کند.

آتاری ۲۶۰۰ پلاس جدا از اینکه کمی کوچک‌تر است و از پورت‌های HDMI و USB-C بهره می‌برد، عمدتاً تغییر خاصی را تجربه نکرده است. قسمت جلویی آن دارای نواری از صفحات چوبی با لوگوی روشن آتار‌ی است و در کنار شیار کارتریج آن چهار کلید ضامن قرار دارد. به گفته آتاری، سوکت کارتریج این دستگاه کمی بزرگ‌تر شده است تا از گیرکردن کارتریج‌ها جلوگیری شود.

در پشت دستگاه علاوه بر خروجی‌های HDMI و USB-C، مانند نسخه اصلی این کنسول، دو پورت سریال وجود دارد. 

کنسول خاطره انگیز آتاری به بازار آمد

آتاری ۲۶۰۰ پلاس از پردازنده Rockchip ۳۱۲۸ بهره می‌برد؛ یک تراشه چهارهسته‌ای کم‌مصرف که بیش از چند سال پیش ساخته شده و قدرت آن برای اجرای بازی‌های قدیمی آتار‌ی کافی است. همچنین اگر قصد داشته باشید در این دستگاه از کنترلر‌های بیشتری استفاده کنید، آتا‌ری جوی‌استیک CX ۴۰ Plus و کنترلر پدالی CX ۳۰ Plus را نیز عرضه می‌کند.

این اولین‌بار نیست که آتاری با معرفی دستگاه‌های جدید خود سعی می‌کند حس خاطره‌انگیز طرفدارانش را زنده نگه دارد. در سال ۲۰۲۱، این شرکت از نسخه‌ای تحت عنوان Atari VCS با قیمت ایکس باکس سری اس رونمایی کرد. اما برچسب قیمت مناسب‌تر و سازگاری با صد‌ها کارتریج بازی قدیمی، احتمالاً باعث می‌شود آتا‌ری ۲۶۰۰ پلاس موفق‌تر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج