۱۳۴۵۷۳۰
۱ نظر
۷۸۲۲
۱ نظر
۷۸۲۲
پ

محتوای حمایت‌شده

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک نیز قابل انجام است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پیرسینگ لب به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی‌ شناخته شده و سال‌هاست که توسط پزشکان مختلف و برای افزایش جذابیت لب‌ و همچنین فرم‌دهیِ به آن انجام می‌شود. معنای آن نیز ایجاد سوراخی کوچک در لب به صورت عمودی یا افقی در ناحیه‌های مختلف از جمله زیر لب، بالای لب یا کناره‌های لب بوده و معمولا هم تعاریف و اشتیاق مراجعان در رابطه با مزایا و تاثیرات چشم‌نوازش، موجب محبوبیت و گرایش بسیاری از افراد به انجام آن شده است.  هرچند برخی از افراد تحت‌تاثیر دلایلی همچون برطرف کردن نسبت ناهمسانی بین لب فوقانی و لب پایینی یا تغییر شکل ظاهری لب و... اقدام به انجام پیرسینگ لب توسط پزشک می‌کنند.

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

دکتر بنفشه علایی

پاسخگویی از ساعت 10 صبح تا 8 شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

پیرسینگ لب چیست؟

یکی از زیورآلاتی که امروزه مورد استفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد پیرسینگ لب است. برای استفاده از پیرسینگ لب ابتدا نقطه مشخصی از لب سوراخ شده با استفاده از اکسسوری مخصوص پر می‌شود. چندین مکان مختلف از مرکز لب تا گوشه های بیرونی وجود دارد که می توان سوراخ کرد و پیرسینگ را در آن قرار داد.

اهمیت انجام پیرسینگ لب توسط پزشک

در بسیاری از مواقع؛ انجام پیرسینگ لب به واسطه افراد متخصص و اصطلاحا ناشی؛ منجر به بروز مشکلات و چالش‌های جبران‌ناپذیری می‌شود. چرا که این دسته از افراد معمولا اطلاعات چندانی در رابطه با تمامی جنبه‌های ایمنی و بهداشتی انجام پیرسینگ لب نداشته و در واقع همین مسئله، خطر بروز انواع عفونت و عوارض جانبی و... را افزایش می‌دهد. همچنین عدم تسلط این افراد به مهارت‌های لازم، در نهایت منجر به بروز نتایج نامطلوبی همچون ایجاد نقاط ناهموار و نامتقارن در لب‌ها می‌گردد. بنابراین برای انجام پیرسینگ لب؛ حتما باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا در نهایت، شاهد بروز نتیجه‌ای خوشایند باشید.

اگر شما نیز نیز تصمیم به انجام پیرسینگ لب دارید، بهتر است در ابتدا اطمینان یابید که پزشک انتخابی‌تان به واسطه پیشینه کاری خود از تخصص، تجربه و ابزار پیشرفته‌ای برای انجام فرآیند پیرسینگ لب برخوردار است. در این صورت؛ طبیعتا نتیجه‌ای طبیعی و متناسب با دیگر اجزای چهره‌تان را هم به دست می‌آورید. پس در جلسه اولیه که به مشاوره و صحبت با پزشک اختصاص دارد، به طور کامل در رابطه با جزئیات انجام پیرسینگ لب، روش‌های استریل و رعایت بهداشت، نحوه بهبود و مراقبت‌های پس از عمل و روش‌های جلوگیری از بروز عفونت‌ها و عوارض ناشی از پیرسینگ صحبت کنید. توصیه می‌شود قبل از اقدام به انجام پیرسینگ لب توسط پزشک، از رضایت و تضمین وی نسبت به فرآیند موفقیت‌آمیز این عمل آگاه شوید. پس از اتمام کار نیز به راهنمایی‌های ارائه شده از جانب او توجه داشته و با رعایت مراقبت‌های بهداشتی لازم از بروز هرگونه عفونت یا مشکل احتمالی جلوگیری کنید.

نکات مهم قبل از انجام پیرسینگ لب توسط پزشک

معمولا به افرادی که قصد انجام پیرسینگ لب را دارند، توصیه می‌شود تا قبل از عمل، از مصرف برخی از دارو‌ها مانند آسپرین خودداری کنند. چرا که این کار، خطر خونریزی در طول کار را کاهش می‌دهد. با توجه به حساسیت‌‌های موجود، ممکن است پزشک انجام برخی از آزمایش‌ها همچون آزمایشات خون و آلرژی را برای شما ضروری دانسته و با این تصمیم خود، سعی در جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی داشته باشد. اگر بعد از انجام پیرسینگ لب عوارضی همچون درد، قرمزی، خارش، خونریزی، تورم بیش از حد و... را مشاهده کردید، در اولین فرصت به پزشک معالج خود مراجعه کنید. نتیجه انتخاب یک پزشک ماهر برای انجام پیرسینگ لب؛ افزایش حجم لب‌ها، برجسته‌تر شدن و در واقع تعدیل منحنی‌شان است.

پیرسینگ لب توسط پزشک چگونه انجام می‌ شود؟

با انتخاب پزشک مناسب و صحبت در رابطه با تمایلات و همچنین انتظاراتی که از نتیجه نهایی کار دارید، راهنمایی‌های مفیدی پیرامون فرایند پیرسینگ، خطرات احتمالی و همچنین شیوه مراقبت‌های پس از عمل در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع در طی جلسه مشاوره، این امکان به خوبی برای شما و دیگر مراجعان فراهم است تا در رابطه با شیوه انتخاب زیورآلات مناسب پیرسینگ از پزشک خود کمک بگیرید. پیش از انجام پیرسینگ، پزشک به بررسی سوابق بهداشتی شما می‌پردازد تا میزان ایمنی شرایط شما برای انجام پیرسینگ لب را تشخیص دهد. بعد از طی شدن این مراحل و با رعایت تمامی اصول بهداشتی، پزشک ناحیه مورد نظر را به مواد ضدعفونی‌کننده آغشته می‌سازد. سپس با استفاده از دستگاه و تجهیزات دیگری که در اختیار دارد، به آرامی سوراخ را بر روی لب ایجاد نموده و هر نوع از زیورآلات انتخابی‌تان را در ناحیه سوراخ شده قرار می‌دهد. پس از اتمام کار نیز پزشک توصیه‌های مهمی در رابطه با مراقبت‌های بعد از انجام پیرسینگ را به فرد گوشزد می‌کند.

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

توصیه‌ها و مراقبت های لازم بعد از انجام پیرسینگ لب توسط پزشک

این مراقبت‌ها شامل شست‌و‌شوی منظم ناحیه سوراخ شده با محلول ضدعفونی‌کننده، استفاده از لوسیون یا کرم التیام‌بخش و رعایت دستورالعمل‌های دیگر جهت جلوگیری از عفونت و مشکلات احتمالی هستند. بعد از انجام پیرسینگ لب توسط پزشک؛ ممکن است محدودیت‌هایی در رابطه با مصرف برخی از مواد غذایی برایتان اعمال شوند. توصیه‌هایی که در صورت توجه و رعایت کدام، روند بهبود‌تان نیز سرعت خواهد یافت. با توجه به حساسیت فرایند پیرسینگ لب بهتر است، نتایج حاصل از بررسی سوابق پزشکی را جدی بگیرید. اگر به عفونت خاصی مبتلا هستید و پزشکتان معتقد به احتمالِ تشدید این عفونت‌ها بعد از انجام پیرسینگ لب است، پس راه‌های ایمن‌تری را برای اهدای فرم‌دهی و جذابیت به لب‌های خود انتخاب کنید.

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

عدم انجام پیرسینگ لب توسط پزشک، چه عوارضی را به همراه دارد؟

عدم مراجعه به پزشک برای انجام پیرسینگ لب می‌تواند عوارض زیادی به همراه داشته باشد کمه بهتر است به این عوارض توجه زیادی داشته باشید:

  • احتمال ایجاد واکنش‌های آلرژیک
  • احتمال انتقال ویروس‌های مختلف
  • افت فشار و از دست دادن هوشیاری
  • کبودی
  • تورم

انواع روش سوراخ کردن لب در انجام پیرسینگ توسط پزشک

برای انجام پیرسینگ لب می‌توان از روش‌های زیادی استفاده کرد. برخی از انواع روش سوراخ کردن لب در انجام پیرسینگ عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • پیرسینگ لب تکی

در این روش تنها یک سوراخ در ناحیه لب ایجاد می‌شود که نقطه دقیق آن قابل انتخاب است.

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

  • پیرسینگ لب دوتایی

در این روش با استفاده از یک سوراخ می‌توان از پیرسینگ دو نگینه استفاده کرد.

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

دکتر بنفشه علایی - پوست و مو

دکتر بنفشه علایی متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و یک شمسی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراکز مختلف درمانی مشغول به کار بوده است. در حال حاضر ایشان در منطقه زعفرانیه تهران فعالیت دارند. هدف وی ارائه بهترین و برترین خدمات زیبایی ودرمانی در زمینه پوست و مو میباشد.در این مرکز تلاش می شود که از جدیدترین روش‌ها و معتبرترین محصولات برای مراجعین محترم استفاده شود.

ما آمده‌ایم که در آشفته بازار ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی به پشتوانه تجربه و تخصص، شان و سلامت شما را مورد وثوق قرار داده و خدماتی را تقدیم کنیم که درخور شخصیت ایرانی است.

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

 

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

پاسخگویی از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

نمونه خدمات دکتر بفنشه علایی را از اینستاگرام دنبال کنید.

dr.banafshehalaei@

آیا پیرسینگ لب توسط پزشک قابل انجام است؟

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، پلاک ۱۴، برج الماس، طبقه دوم، واحد ۲۶

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگه خوبه یکی برای خودش بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج