adexo3
۱۳۴۵۸۱۲
۲۵۶۰
۲۵۶۰
پ

کنایه وزیر دولت میرحسین موسوى به مسئولان

کاظم اکرمى: مردم گرفتارند اما وزرا می خواهند انقلابی بودنشان را ثابت کنند!

نواندیش: کاظم اکرمى: مردم گرفتارند اما وزرا می‌خواهند انقلابی بودنشان را ثابت کنند!
 

کنایه وزیر  دولت میرحسین موسوى به مسئولان

وزیر دولت میرحسین موسوى؛ وقتی در دیپلماسی، سیاست داخلی، اقتصاد، مسائل مربوط به زندگی مردم و ... مانع های بلندی ایجاد شده است باید اذعان کرد که کشور اسیر ناکارآمدی شده است. اتفاقی که در طول 2 سال گذشته افتاد موجب تنزل همه طبقات جامعه شد. قشر متوسط به قشر ضعیف و قشر ضعیف به قشر محروم از امکانات اولیه و ... شد تا ایران در حال حاضر به لحاظ امنیت اقتصادی مردم یکی از بدترین آمارها را به خودش اختصاص بدهد. مردم این روزها در حالی منتظرند دولت رئیسی چاره اندیشی کند که یک وزیر از ریشه کن شدن فقر می گوید و وزیر دیگر به جز دغدغه رضایتمندی مردم به فکر این است تا انقلابی بودنش را ثابت کند.

 وزیر آموزش و پرروش دولت میرحسین موسوی گفت: نظام باید بدون فوت وقت در برخی از سیاست گذاری ها تجدیدنظر کند تا از این طریق، شرایط برای گذر از برهه کنونی فراهم شود.

کاظم اکرمی در گفت‌وگو با اشاره به بن بست هایی که در بخش های مختلف سیاسی و اجتماعی مشهود است، گفت: در حال حاضر وضعیتی را تجربه می کنیم که نشانگر ناکارآمدی سیستم تصمیم گیری است. به هرحال وقتی در دیپلماسی، سیاست داخلی، اقتصاد، مسائل مربوط به زندگی مردم و ... مانع های بلندی ایجاد شده است باید اذعان کرد که کشور اسیر ناکارآمدی شده است.

کاظم اکرمی در ادامه با شرح حال و روز مردم تصریح کرد: اتفاقی که در طول 2 سال گذشته افتاد موجب تنزل همه طبقات جامعه شد. قشر متوسط به قشر ضعیف و قشر ضعیف به قشر محروم از امکانات اولیه و ... شد تا ایران در حال حاضر به لحاظ امنیت اقتصادی مردم یکی از بدترین آمارها را به خودش اختصاص بدهد. آنهم در حالی که عده ای بی دانش و بی تجربه به همه ارکان نظام رسوخ کرده و با بی دانشی محض شان نظام تصمیم گیری را مختل کرده اند و اجازه نمی دهند حتی یک مشکل از مشکلات موجود رفع شود.

او با اشاره به آغاز سال سوم دولت سیزدهم افزود: هر دولتی که روی کار می آید، به قاعده باید برای برداشتن مانع ها برنامه کارشناسی شده ای داشته باشد. مردم این روزها در حالی منتظرند دولت رئیسی چاره اندیشی کند که یک وزیر از ریشه کن شدن فقر می گوید و وزیر دیگر به جز دغدغه رضایتمندی مردم به فکر این است تا انقلابی بودنش را ثابت کند و .... شرح این شرایط نشان از ماندگاری بحران ها و کاستی های موجود دارد. حالا اینکه چه بر سر مردم می آید، انگار برای برخی از مسئولان اهمیت چندانی ندارد.

وی توضیح داد: در شرایطی که اقتصاد به هم ریخته است و مردم مشکلات زیادی دارند، اگر کالاهای اساسی گرانی بالای 100 و حتی 200 درصدی را تجربه می کنند و در نتیجه مردم هیچ امیدی به اصلاح امور و بهتر شدن شرایط زندگی شان ندارند، دلیلی جز این ندارد که اساساً دولتی ها خودشان را به مردم متعهد نمی بینند و همت و سعی شان را به اموری اختصاص می دهند که برای جامعه فاقد ارزش است. به همین دلیل نمی توانیم از دولت مستقر توقع داشته باشیم، مشکل گرانی و ... را رفع کند.

اکرمی در پایان گفت: ‌ نفوذی‌های تندرو و افراطیون که همیشه و در هر حالی به فکر هزینه سازی برای کشور و مردم هستند، در شرایطی خسارت به بار می آورند که حواس ارکان حاکمیت به آنها نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج