adexo3
۱۳۴۶۳۴۸
۱۱۷۷
۱۱۷۷
پ

طول گردن شما چه ویژگی‌های شخصیتی شما را آشکار می‌کند؟

آیا گردن بلند دارید یا گردن کوتاه؟ گردن بلند در مورد شخصیت شما چه می‌گوید؟ گردن کوتاه چه چیزی را در مورد شما نشان می‌دهد؟

خبرفوری: بدن انسان اطلاعات زیادی در مورد شخصیت افراد دارد و یکی از ویژگی‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود و می‌تواند دیدگاه‌های جذابی را آشکار کند، شکل گردن است. طول و انحنای گردن فرد می‌تواند با ویژگی‌های شخصیتی خاصی مرتبط باشد.

تست شخصیت گردن

اگر زمانی که دست خود را به صورت افقی زیر چانه قرار می دهید بیش از ۴ انگشت فضا وجود داشته باشد، گردن بلندی دارید.

اگر گردن بلندی دارید، شما عاقل و با متانت هستید. حرکات برازنده و حالت متواضع شما تاثیری ماندگار بر اطرافیانتان می‌گذارد. گردن بلند اغلب با عقل تیزبین و عطش سیری ناپذیر دانش همراه است.

شما یک حس کنجکاوی طبیعی دارید که شما را به کاوش و یادگیری در مورد جهان سوق می‌دهد. افرادی که گردن‌های بلند دارند معمولاً عاقل‌تر از سنشان هستند و درک عمیقی از زندگی دارند.

 

افرادی که گردن بلند دارند نسبت به محیط اطراف خود و احساسات دیگران بسیار حساس هستند. شما همدل هستید و اغلب خودتان را با نیازهای اطرافیانتان هماهنگ می‌بینید. حساسیت زیاد شما از شما فردی دلسوز و فهمیده می‌سازد.

شما به احساسات درونی و غرایز خود در هنگام تصمیم گیری اعتماد می‌کنید. شما می‌توانید نظرات خود را واضح و شفاف بیان کنید و درک افکار و ایده‌های خود را برای دیگران آسان کنید.

افراد گردن بلند دارای تخیل روشن و استعداد خلاقیت هستند. شما اغلب در تلاش‌های هنری، اعم از نوشتن، نقاشی یا موسیقی، سرآمد هستید. برخی از افراد گردن بلند نیز ممکن است دارای ویژگی‌های رهبری طبیعی باشند.

خرد و مهارت های ارتباطی عالی شما را به یک رهبر مؤثر تبدیل می‌کند که می‌تواند دیگران را الهام بخش و راهنمایی کند. علیرغم طبیعت همدلانه خود، برای استقلال خود نیز ارزش قائل هستید. شما متکی به خود هستید و از کشف فردیت خود لذت می برید.

ویژگی های شخصیتی کلیدی:  برازنده، ظریف، عاقل، کنجکاو، دلسوز، تخیل روشن، خوش بیان، مستقل، متکی به خود.

گزینه‌های شغلی:  مدلینگ،خواننده، بازیگر، عکاس، نقاش، نویسنده، معلم و غیره. 

۲. گردن کوتاه

اگر وقتی دست خود را به صورت افقی زیر چانه قرار می‌دهید فضای کافی برای حتی ۴ انگشت وجود ندارد، گردن کوتاهی دارید.

اگر گردن کوتاهی دارید، شما مستقل و پایدار هستید. شما به دلیل ماهیت عملی خود شناخته شده‌اید و در یافتن راه حل‌های معقول برای مشکلات مهارت دارید. شما پایدار و مقاوم هستید و عزم خود را برای غلبه بر موانع و رسیدن به اهداف خود دارید.

گردن کوتاه اغلب با ثبات و احساس قوی از خود همراه است. شما در اعمال و تصمیمات خود ثابت قدم هستید.

افرادی که گردن کوتاهی دارند نسبت به دیگران احساس وظیفه و مسئولیت بیشتری دارند. شما قابل اعتماد و متعهد به انجام تعهدات خود هستید. به جزئیات توجه می‌کنید و اغلب به چیزهایی توجه می‌کنید که ممکن است دیگران نادیده بگیرند.

شما رویکردی عمل گرایانه به زندگی دارید. افراد یقه کوتاه واقع بین و هم سطح هستند. شما به راحتی تحت تخیلات قرار نمی‌گیرید و ترجیح می‌دهید در واقعیت حضور داشته باشید.

شما صبر قابل توجهی دارید که به شما امکان می دهد منتظر فرصت‌های مناسب باشید و تصمیمات سنجیده بگیرید. به نظر می‌رسد که شما قابل اعتماد هستید و در موقعیت‌های مختلف می‌توان به شما اعتماد کرد. علیرغم ماهیت عملی خود، طبیعتی سازگار نیز دارید و می‌توانید به راحتی با شرایط جدید سازگار شوید.

ویژگی های شخصیتی کلیدی:  پیگیر، عمل‌گرا، سر به زیر، مصمم، احساس مسئولیت قوی، واقع بین، صبور، سازگار.

گزینه های شغلی:  مهندس نرم افزار، توسعه دهنده وب، طراح گرافیک.

شما گردن کوتاهی دارید یا گردنتان بلند است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج