adexo3
۱۳۴۷۱۴۲
۱۴۳۹۱
۱۴۳۹۱
پ

نجات دراماتیک کفتار گرفتار شده در آرواره‌های شیر

یک کفتار بدشانس به اندازه کافی سریع نبود و توسط شیر نر دستگیر شد! شیر و کفتار در خاک غلتیدند و گرد و خاک فضا را در بر گرفت. آرواره‌های قدرتمند شیر دور سر کفتار قرار گرفت. وضعیت برای کفتار وخیم به نظر می‌رسید تا اینکه اتفاق قابل توجهی رخ داد.

فرارو: این لحظه‌ای است که قبیله‌ای از کفتار‌ها گرد هم آمدند تا یک کفتار را از آرواره‌های یک شیر عظیم نجات دهند!

این نمایش شگفت انگیز از پیوند‌های قوی خانوادگی توسط مدی لو در حین سافاری با مارگوت لو مشاهده و ضبط شده است. در طول ماجراجویی خود آن‌ها به طور تصادفی با صحنه‌ای شگفت‌انگیز روبرو شدند که جلوی لنزهایشان باز شد. این منظره چشمگیر که در قلب بیابان آفریقا مشاهده می‌شود، جنگ قدرت بین شیر‌ها و کفتار‌ها و اتحاد قابل توجه قبیله کفتار را به نمایش می‌گذارد.

مارگو، مدی و دی بیر راهنمای سافاری در آستانه ثبت حادثه‌ای بودند که آن‌ها را در هیبت شدت خام طبیعت قرار می‌داد.

مارگوت و مدی لو، از استرالیا، در دومین روز سافاری خود بودند، زمانی که آن‌ها برای شیر‌ها بازگشتند. با این حال امروز هیچ شیری در اطراف وجود نداشت، بلکه یک قبیله از کفتار‌ها از بقایای لاشه‌ای که توسط شیر‌ها شکار شده بود تغذیه می‌کردند.

ناگهان تغییری در جو ایجاد شد، زیرا برخی از کفتار‌ها از خوردن خودداری کردند. گروه می‌توانست احساس کند که چیزی در شرف سقوط است، اما چی؟ هیچ کس نمی‌دانست.

سپس، از ناکجاآباد یک شیر نر عظیم الجثه وارد شد. کفتار‌ها به هر طرف پراکنده شدند و شروع به جیغ کشیدن کردند. خوشبختانه برای کفتار‌هایی که خطر را احساس کردند، فرار آسان بود. بقیه که بیش از حد مشغول غذا خوردن بودند فقط توانستند با فاصله کمی فرار کنند!

با این حال، یک کفتار بدشانس به اندازه کافی سریع نبود و دستگیر شد! شیر و کفتار در خاک غلتیدند و گرد و خاک فضا را در بر گرفت. آرواره‌های قدرتمند شیر دور سر کفتار قرار گرفت. وضعیت برای کفتار وخیم به نظر می‌رسید تا اینکه اتفاق قابل توجهی رخ داد. قبیله به کمک او شتافتند و پیوند‌های نزدیکی را که بین این حیوانات وجود دارد نشان دادند.

اعضای قبیله کفتار شروع به گاز گرفتن پشت و پا‌های عقب شیر کردند. شیر سعی کرد آزار و اذیت مداوم کفتار‌ها را نادیده بگیرد، اما چاره‌ای نداشت و مجبور شد برگردد و با آن‌ها روبرو شود. در این روند، کفتار‌ها توانستند به اندازه کافی حواس شیر را پرت کنند و کفتار بیچاره که انگار آخرین روز خود را دیده بود، توانست آزاد شود.

نجات دراماتیک کفتار گرفتار شده در آرواره‌های شیر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج