اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۷۶۰۱
۸۳۰
۸۳۰
پ

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

پورشه کاین توربو هیبرید به عنوان قوی ترین شاسی بلند تاریخ پورشه معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid آشنا می‌شویم.

گجت‌نیوز نوشت: پورشه کاین توربو هیبرید به عنوان قوی ترین شاسی بلند تاریخ پورشه معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid آشنا می‌شویم.

پورشه از قوی‌ترین عضو خانواده کاین ۲۰۲۴ به نام E-Hybrid پرده برداشت که از یک قوای محرکه ۷۲۹ اسب بخاری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات کاین توربو هیبریدی آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی پورشه کاین توربو هیبرید

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کردپورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

پورشه کاین توربو هیبرید به یک موتور 4 یتری V8 توئین توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 591 اسب بخار را به تولید برساند. همچنین این خودرو از یک پیشرانه برقی با قدرت 174 اسب بخار نیز بهره می‌برد. در زیر صندوق بار یک پکیج باتری جدید 25.9 کیلووات ساعتی نصب شده که مسئول تامین نیروی این پیشرانه است.

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کردپورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

ترکیب پیشرانه بنزینی و برقی باعث شده تا این خودرو بتواند قدرتی برابر با ۷۲۹ اسب بخار و گشتاور ۹۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. چنین اعدادی پورشه کاین توربو هیبرید را به قوی‌ترین شاسی بلند تاریخ پورشه تبدیل می‌کند. همچنین این خودرو با چنین قوای محرکه‌ای می‌تواند ظرف مدت ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۹۵ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کردپورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

پورشه کاین توربو هیبرید به شکل استاندارد از تعلیق بادی جدید دو محفظه‌ای و دو سوپاپی بهره می‌برد که تنظیم جداگانه فشرده شدن و بازگشت فنرها را به همراه دارد. از این رو می‌توان روی کیفیت سواری خودرو کنترل بیشتری داشت.

پورشه اعلام کرد این تکنولوژی باعث می‌شود تا کابین در مسافت‌های طولانی سواری راحتی را ارائه دهد و کنترل آن در پیست نیز ارتقا پیدا کند. همچنین این قابلیت به همراه فرمان‌گیری چرخ‌های عقب و سیستم تورک وکتورینگ پلاس پورشه باعث شده تا کاین به شاسی بلند بسیار چابکی تبدیل شود.

بخش طراحی Porsche Cayenne Turbo

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کردپورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

پورشه برای کاین توربو هیبریدی دماغه منحصربه‌فردی شامل ورودی‌های هوای بزرگتر و تیغه‌های مشکی را در نظر گرفته تا این خودرو را با سایر نسخه‌ها متمایز کند. همچنین طراحان فلاپ دور گلگیرها و بخش پایینی سپر عقب نیز همرنگ بدنه کردند تا ظاهری پرفورمنس بالا به وجود آید. از سایر ویژگی‌های بیرونی این خودرو می‌توان به سر اگزوزهای آلومینیومی دوتایی در طرفین و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ اشاره کرد.

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کردپورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

طراحان برای کابین این شاسی بلند نیز از تریم آلومینیومی برای روی داشبورد و درها به همراه روکش Race-Tex سقف در نظر گرفتند که نمای اسپرتی را به وجود آورده است. ضمن اینکه این خودرو از غربیلک فرمان GT Sport با دکمه ویژه حالت رانندگی نیز بهره می‌برد. این خودرو به شکل استاندارد از صندلی‌های جلوی اسپرت چرمی با تنظیم 18 حالته برخوردار بوده، اما می‌توان برای آن صندلی‌های راحت چرمی با تنظیم 14 جهته نیز سفارش دارد.

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کردپورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد

مشتریان برای نسخه معمولی پورشه کاین توربو هیبریدی مدل ۲۰۲۴ باید ۱۴۸ هزار و ۵۵۰ دلار و برای نسخه کوپه آن ۱۵۳ هزار و ۵۰ دلار هزینه کنند. این خودرو از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ (فصل بهار) در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج