adexo3
۱۳۴۸۵۴۹
۴ نظر
۴۶۷۸
۴ نظر
۴۶۷۸
پ

آقای مسئول، زیارت قبول اما فکر مردم هم باشید

این روزها میلیون ها تن از مردم ایران در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در طی روزهای گذشته این استقبال به اوج خود برسد، اما در این میان افرادی هستند که از داخل یک مجموعه اجرایی به صورت دسته جمعی از کارمندان رده پایین تا روسا در این تجمع شرکت کرده‌اند و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و مراجعه کنندگان شده‌اند.

برترین‌ها: این روزها میلیون‌ها تن از مردم ایران در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در طی روزهای گذشته این استقبال به اوج خود برسد، اما در این میان افرادی هستند که از داخل یک مجموعه اجرایی به صورت دسته جمعی از کارمندان رده پایین تا روسا در این تجمع شرکت کرده‌اند و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و مراجعه کنندگان شده‌اند.

آقای مسئول، زیارت قبول اما فکر مردم هم باشید

چند تن از فعالان فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند:

آزاده مختاری (خبرنگار): کجای دنیا،همه مسئولان رده‌های اول و دوم و سوم و کارمندان رده اول و دوم و سوم و ...همزمان می‌روند سفر! یعنی هرجایی هر کاری داری،هیچ کسی نیست. با هر مسئولی تماس می‌گیری،نیست یا دارد می‌رود و وقت پاسخگویی ندارد! کشوری با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵کیلومتر مربع مساحت و کلی مشکل را رها کردید!با تشکر!

آزاده محسنی (خبرنگار): ‌چطور مدیر عامل یک‌ بنگاه اقتصادی ده روز می ره سفر کربلا، نمی شه یه سفر دو روزه رفت و بر گشت؟! به هر مدیری زنگ می زنیم و کار داریم می گن رفته کربلا! مگه عبادت به جز خدمت خلق نبود!

ر‌ضا کاشف (اقتصاددان): اینکه تقریبا اکثریت مدیران اجرایی این چند روز را در محل کار خود نیستند و اعلام شده به کربلا رفته‌اند نشان می‌دهد شاید این گونه رفتارها و ظاهرسازی‌ها نقش موثرتری در بقای صندلی مدیریتی دارد تا خدمت به خلق و ارتقای بهره‌وری و انجام تحولی امور!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خودت برخیز و برخود ماتمی گیر دراین مملکت کسی به کسی نیست یا حق

    • رضی

      بقول آقای احمدی نژاد یک مدیربعدازسی سال وقتی بازنشسته میشه 30 مرخصی طلب داره جالبه درطول سال 6 ماه هم سرکارش نیست. چون رفت وآمدش جایی ثبت نمیشه. حالاحکایت مدیرانی است که رفتن زیارت. همون بهترکه چندروزی نباشند. تاکارمندان نفس راحتی بکشند.

    • ناشناس

      بزرگترین عبادت خدمت به خلق است مسئولین باید خادم مردم باشند شما کار مردم را درست انجام بده خلق اله خودشان نایب الزیاره ودعا گو می شوند

    • سوخته دل

      مرگ و لعنت بر تزویرکاران ریاکاران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج