۱۳۴۹۳۱۶
۱ نظر
۶۲۵۳
۱ نظر
۶۲۵۳
پ

افغان‌ها به جای پراید این تویوتا را سوار می‌شوند!

بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.

خبرآنلاین: بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.

در افغانستان اما بنابر آخرین گزارش‌های منتشر شده، نزدیک به امارات متحده عربی که ۷۰ درصد از خودروهای مصرفی آن‌ها از برند تویوتا است، ۹۰ درصد از خودروهای خانوارهای افغان از تویوتا کرولا است. تویوتا کرولاهایی که عمر برخی از مدل‌های آن‌ها به ۲۰ سال نیز میرسد.

به گزارش واشنگتن پست، افغان ها کاملاً راضی هستند که مدل های تویوتا کرولای کارکرده را از سراسر جهان، از جمله نمونه های آمریکایی و ژاپنی وارد می کنند، و در صورت نیاز فرمان آن‌ها را جابه جا می‌کنند.

در کتاب تاریخ خودرو، ۳ نام معتبر جلوه‌ای خاص دارند. فورد تایپ‌T، فولکس واگن بیتل و تویوتا کرولا، خودروهایی هستند که در دوره‌های طولانی عنوان «پرفروش‌ترین خودرو جهان» را از آن خود کرده بودند؛ خودروهایی که می‌توان از آنها به عنوان محبوب‌ترین و موفق‌ترین محصولات کمپانی‌های مادر نام برد.

افغان‌ها به جای پراید این تویوتا را سوار می‌شوند!

طراحان این خودروها اصولا از ساده‌ترین المان‌های جذاب موجود در زبان طراحی هر کمپانی استفاده کرده تا با بهره‌گیری از پیشرانه‌ای کم‌حجم و کم‌استهلاک، کمترین هزینه ساخت را برای کمپانی پدید آورد. خودروهای پرفروش اصولا از دوام و کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند و تیپ‌های مختلفی بر حسب ذائقه هر بازار برای خودرو در نظر گرفته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لیاقت ش رو دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج