اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۹۳۷۹
۳۸۵۸
۳۸۵۸
پ

خط و نشان جدی نماینده مجلس برای طالبان

یک نماینده مجلس گفت: زمانی که طالبان حاضر نباشد اجازه انتقال آب به ایران را بدهد، قطعا از پیشنهادات روی میز استفاده می‌کنیم‌. در بازدیدهای هیات ایرانی از حوزه آبی هیرمند درباره حقآبه ایران و سایر موضوعات صحبت شده‌ که البته در جریان موضوعات دیگر نیستم.

ایسنا: یک نماینده مجلس گفت: زمانی که طالبان حاضر نباشد اجازه انتقال آب به ایران را بدهد، قطعا از پیشنهادات روی میز استفاده می‌کنیم‌. در بازدیدهای هیات ایرانی از حوزه آبی هیرمند درباره حقآبه ایران و سایر موضوعات صحبت شده‌ که البته در جریان موضوعات دیگر نیستم.

خط و نشان جدی نماینده مجلس برای طالبان
 

اسماعیل حسین‌زهی، نماینده مجلس یازدهم در واکنش به ندادن حقآبه ایران از هیرمند توسط دولت افغانستان اظهار کرد: چند کارگروه متشکل از نمایندگان مجلس و دولت در حال رایزنی با طالبان در خصوص حقآبه ایران هستند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در خصوص راهکارهای مدنظر ایران در خصوص گرفتن حقآبه هیرمند از طرف افغانستانی تصریح کرد: با بررسی چگونگی وضعیت آب افغانستان توسط کارگروه، باید معادل میزانی که حقآبه ایران است، آب از سوی افغانستان به ایران هدایت شود.

حسین‌زهی با اشاره به اینکه سد کمال خان مانع از رسیدن آب به ایران شده، خاطرنشان کرد: متاسفانه از زمانی که سد کمال‌ خان ساخته شده، مانع از ورود آب به کشور شده‌ و طالبان می‌بایست ضمن اهمیت قائل شدن برای این موضوع، حقآبه ایران را از این سد بدهد.

اما آیا ایران گزینه دیگری جز مذاکره هم دارد؟ نماینده مجلس در پاسخ به این سوال گفت: زمانی که طالبان حاضر نباشد اجازه انتقال آب به ایران را بدهد، قطعا از پیشنهادات روی میز استفاده می‌کنیم‌. در بازدیدهای هیات ایرانی از حوزه آبی هیرمند درباره حقآبه ایران و سایر موضوعات صحبت شده‌ که البته در جریان موضوعات دیگر نیستم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج