اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۹۶۱۳
۳۱۱۲
۳۱۱۲
پ

آیا رهبر آمریکا بی‌خانمان شده است؟!

بایدن که در طول روزهای هفته در کاخ سفید به سر می برد و تعطیلات آخر هفته را در ایالت دلاور که خانه اش آن جاست به سر می برد گفت: « من خانه ای ندارم تا آن جا بروم!»

جماران: به نقل از آسوشتیدپرس،«جو بایدن» رهبر آمریکا به کلیسای«سنت ادموند» در شهر «ریهوپوث بیچ» در ایالت «دلاور» پناه برد و تأکید کرد که او« هیچ جای دیگری ندارد تا آن جا برود».

بایدن روز یکشنبه پس از آن که برای حضور در مراسم مذهبی در کلیسای کاتولیک سنت ادموند رفته بود به شکل ناگهانی با خبرنگاران تماس گرفت  تا به آنها بگوید که وی در مرخصی به سر نمی برد.

بایدن که در طول روزهای هفته در کاخ سفید به سر می برد و تعطیلات آخر هفته را در ایالت دلاور که خانه اش آن جاست به سر می برد گفت: « من خانه ای ندارم تا آن جا بروم!»

رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد که دستگاه سرویس مخفی آمریکا از مدتی پیش تا کنون در مقر اصلی اقامتش در «ویلمنگتون»در ایالت دلاور در حال انجام اقداماتی است تا آن را امن تر کند و افزود: وقتی بیایم دلاور جایی ندارم بروم به استثنای کلیسا، من فقط یک روز این جا هستم»

وقتی از بایدن پرسیده شد که آیا بی خانمان است گفت:نه، بی خانمان نیستم...فقط یک خانه دارم.خانه زیبایی دارم.من امروز این جا هستم چون نمی توانم بروم خانه ام».

بایدن شنبه شب به ساحل دلاور رسید. وی نصف روز خود را در فلوریدا برای بازید از خسارت های ناشی از توفان ادالیا سپری کرد.

دو هفته پیش نیز بایدن و خانواده اش یک هفته را در منطقه دریاچه «تاهو» در ایالت«نوادا» سپری کردند و طی آن از کمیته ملی حزب جمهوریخواه بازدید کرد. وی مجبور شد به دلیل تخلیه کاخ سفید در آخر هفته ها به آن جا برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج