adexo3
۱۳۵۰۱۱۰
۷۲۱۱
۷۲۱۱
پ

ادعای عجیب یک نماینده درباره اخراج اساتید دانشگاه‌ها

یک نماینده مجلس گفت: در پشت لیست منتشر شده از اساتید اخراجی چیزی جز فضاسازی و رمز فتنه نیست. ممکن است ۲ الی ۴ نفر از اساتید قانون را رعایت نکرده باشند و با آنها در چارچوب ضوابط و مقررات برخورد شده باشد.

اعتمادآنلاین: یک نماینده مجلس گفت: در پشت لیست منتشر شده از اساتید اخراجی چیزی جز فضاسازی و رمز فتنه نیست. ممکن است ۲ الی ۴ نفر از اساتید قانون را رعایت نکرده باشند و با آنها در چارچوب ضوابط و مقررات برخورد شده باشد.

علی حدادی، نماینده مجلس بیان کرد: نکته اول این است که وظیفه دانشگاه‌های ما دنبال کردن منافع ملی کشور است. آنچه که این روزها دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان دنبال می‌کنند که برخی اساتید از دانشگاه ها اخراج شده‌اند به نوعی فتنه سازی بوده و لیستی که تحت عنوان اساتید اخراجی منتشر کردند کاملا جعلی است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه‌های ما چنین اقدامی را انجام ندادند. تمام گام‌ها در دانشگاه‌های کشور در چارچوب ضابطه برداشته می‌شود. در دانشگاه هر کشوری اساتید موظف هستند به ضوابط دانشگاه پایبند بوده و نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی اقدام کنند. ممکن تعداد اندکی از اساتید این ضوابط را رعایت نکرده و در چارچوب قانون با آنها رفتار شود، اما فضاسازی که دشمن امروز در این حوزه به راه انداخته است، نوعی فتنه به شمار می‌رود.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از وظایف دانشگاه‌های کشور و وزارت علوم در این روزها روشنگری است. تمام اساتید ما پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند. دانشگاه های ما نسبت به منافع ملی کشور و توطئه‌ها و دسیسه هایی که دشمن دنبال می کند، هوشیاری لازم را داشته و دارند. امروز وظیفه مسئولان دانشگاه‌ها روشنگری است. باید از جهاد تبیین در تقابل با دسیسه های دشمن به کار برد.

وی در ادامه تاکید کرد: در پشت لیست منتشر شده از اساتید اخراجی چیزی جز فضاسازی و رمز فتنه نیست. دشمنان به دنبال آشوب و ناآرامی در کشور بوده و قطعا نتیجه‌ای نیز نخواهند گرفت. ممکن است ۲ الی ۴ نفر از اساتید قانون را رعایت نکرده باشند و با آنها در چارچوب ضوابط و مقررات برخورد شده باشد. در همه کشورها اساتید دانشگاه محور آرامش هستند، اما لیست ارائه شده از اساتید اخراجی کذب بوده و مشخص است که دشمن به دنبال فضاسازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج