اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۱۹۲
۱۷۷۶
۱۷۷۶
پ

قدردانی از دولت رئیسی در تریبون نماز جمعه تهران

امام جمعه موقت تهران گفت: حذف ارز ترجیحی از جمله این اقدامات دولت بود که در کوتاه‌مدت منجر به افزایش قیمت کالاها شد اما در میان‌مدت و بلندمدت منجر به نتایج مثبت در اقتصاد جامعه می‌شود. این اقدامات را باید قدر بدانیم.

اعتمادآنلاین: امام جمعه موقت تهران گفت: حذف ارز ترجیحی از جمله این اقدامات دولت بود که در کوتاه‌مدت منجر به افزایش قیمت کالاها شد اما در میان‌مدت و بلندمدت منجر به نتایج مثبت در اقتصاد جامعه می‌شود. این اقدامات را باید قدر بدانیم.

محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار مهمی در انقلاب دانست.

بخش‌های مهم خطبه‌های او را در ادامه می‌خوانید:

  • مدیران در دولت مردمی - که لقب دولت سیزدهم است - باید نماد محبت، لطف و احسان به عموم شهروندان باشند.
  • بسیاری از سیاست‌های اقتصادی که ظاهری جذاب و دلپذیر دارند در بلندمدت اثرات منفی برای مردم خواهند داشت، در عین حال سیاست‌های اقتصادی که ظاهری خوشایند ندارند اما در میان‌مدت اثرات مطلوب و مثبتی دارند و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه منجر می‌شوند.
  • حذف ارز ترجیحی از جمله این اقدامات دولت بود که در کوتاه‌مدت منجر به افزایش قیمت کالاها شد اما در میان‌مدت و بلندمدت منجر به نتایج مثبت در اقتصاد جامعه می‌شود. این اقدامات را باید قدر بدانیم. با این اقدام یکی از راه‌های گسترش فساد بسته شد و به قاچاق کالاهای یارانه‌ای ضربه مهلکی وارد آمد. این اقدام زمینه مدیریت مناسب منابع ارزی محدود کشور را فراهم کرد که خود می‌تواند زمینه‌ساز رشد پایدار اقتصادی باشد.
  • تولید باید رونق پیدا کند تا به تعادل قیمت‌ها برسیم. همچنین از دهک‌های پایین جامعه هم در این شرایط باید حمایت کرد که دولت در این زمینه هم برنامه‌ریزی داشته است. دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که اقتصاد ایران در طول چهار سال قبلش به مقدار قابل توجهی کوچک شده بود اما با برنامه‌ریزی‌های دو سال اخیر شاهد جهش سرمایه‌گذاری در کشور هستیم.
  • عضویت ایران در پیمان شانگهای که می‌تواند نقش فعال‌تر ایران را در منطقه به همراه داشته باشد و عضویت در گروه بریکس که می‌تواند به تقویت اقتصادهای نوظهور در برابر آمریکا و تاثیرگذاری بر اقتصاد سیاسی جهان منجر شود، از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم است. 
  • از فرصت عضویت در گروه بریکس باید نهایت استفاده را برای همکاری دوجانبه و چندجانبه با کشورهای عضو آن داشت. دولت و مجلس هم باید با تمرکز جدی بر سیاست‌های برنامه هفتم از هرگونه اقدام هزینه‌آفرین که در راستای رشد اقتصادی بالا و مهار تورم و رشد تولید نیست، جلوگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج