اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۴۶۹
۲۰۸۴
۲۰۸۴
پ

اخبار تازه از وضعیت سعید روستایی و آزاده صمدی

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد احکام قضایی هنرمندان: واقعا پیگیر این مساله هستیم و قول هم گرفتیم و همچنان پیگیری می‌کنیم تا به سرانجامی برسد.

ایرنا: سیدمحمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره احکام قضایی صادر شده برای برخی از هنرمندان در چند ماه اخیر و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری در این ارتباط اظهار داشت: واقعا پیگیر این مساله هستیم و قول هم گرفتیم و همچنان پیگیری می‌کنیم تا به سرانجامی برسد.

اخبار تازه از وضعیت سعید روستایی و آزاده صمدی

به طور مصداقی، مساله سعید روستایی و آزاده صمدی را چندین بار پیگیری کردیم. چند مورد حکم بود که خیلی پیگیری کردیم و الحمدالله درست شده است. من باید از مسوولان قوه قضاییه خیلی تشکر کنم و کارها را طبعا از طریق آنها پیگیری می‌کنیم.

دغدغه ذی‌نفعان فارغ از این که تایید یا تکذیب کنم این بود که در وهله نخست نگران نگاه تهدیدمحور و حذفی به خودشان هستند. اینها از حیث رقابت و این که احساس می‌کردند نهاد تنظیم‌گر رقیب آنهاست و ممکن است به چالش بیاندازد، همچنین از حیث غلبه نگاه اقتصادی و عدم مفاهمه فرهنگی ابراز نگرانی می‌کردند. به این معنا که احساس می‌کردند از فرهنگ عمومی فهمی برای خود دارند و ناظر به تولیدات آن را پیش می‌برند اما این مفاهمه توامان وجود ندارد و تفاوت تراز نگاهی وجود دارد.

دغدغه محتوایی عجیبی در خانواده‌های ایرانی وجود دارد که جذاب است. گاهی برخی فکر می‌کنند با عبور از خط قرمزها، فیلم‌ها جذاب‌تر می‌شود اما خانواده‌ها دوست دارند با آرامشی همانگونه که تلویزیون را نگاه می‌کنند نمایش خانگی را هم ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج