اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۴۵۰
۱۵۱۴
۱۵۱۴
پ

واکنش محمدعلی ابطحی به توقیف سایت انتخاب

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره توقیف سایت انتخاب گفت: جامعه‌ای که نقد آرام سایت انتخاب را نپذیرد، طبیعتا آن دولت با سر زمین می‌خورد. هیچ دولتی بی‌نیاز از نقد دلسوزان نیست.

اعتماد آنلاین: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره توقیف سایت انتخاب گفت: جامعه‌ای که نقد آرام سایت انتخاب را نپذیرد، طبیعتا آن دولت با سر زمین می‌خورد. هیچ دولتی بی‌نیاز از نقد دلسوزان نیست.

 

واکنش محمدعلی ابطحی به توقیف سایت انتخاب

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره توقیف سایت انتخاب به اعتمادآنلاین گفت: اگر نظرات رهبری و رئیس‌جمهور را پیگیری کنید، همه نه تنها نقد را ایراد نمی‌دانند بلکه در گفتار‌هایشان آن را تشویق می‌کنند. بیشتر از هر کسی وظیفه رئیس‌جمهور است که به عنوان حافظ قانون اساسی پیگیری کند که نقد هم جرم شده است؟ اگر نقد جرم باشد اولین جایی که ضرر می‌کند دولت است.

وی در ادامه افزود: جامعه‌ای که نقد آرام سایت انتخاب را نپذیرد، طبیعتا آن دولت با سر زمین می‌خورد. هیچ دولتی بی‌نیاز از نقد دلسوزان نیست. حداکثر این است که در یک جامعه مدنی باید پاسخی برای این نقد‌ها پیدا کرد، چرا که اگر نقد با تعطیلی روبه‌رو شود نشان می‌دهد که این نقد جواب ندارد و درست است. امیدوارم به زودی رفع توقیف سایت انتخاب انجام شود. این سایت از سایت‌های خوب کشور است و اطلاع‌رسانی متفاوتی می‌کند. وزارت ارشاد و رئیس‌جمهور باید این آب‌باریکه‌ای که در برخی از سایت‌ها برای نقد وجود دارد را حفظ کنند و جلو بسته شدن آن را بگیرند.

ابطحی درباره شباهت محدودسازی رسانه در شرایط امروز با دهه هفتاد گفت: شرایط امروز با گذشته قابل مقایسه نیست. آن زمان در یک نزاع سیاسی تاثیر روزنامه‌ها خیلی زیاد بود و آنها را بستند. اما امروز تعطیلی یک سایت به معنای حل مشکل و رقابت سیاسی نیست. سیستم اطلاع‌رسانی مجازی این‌قدر جدی است که این کارها نتیجه نمی‌دهد. محدود‌سازی با شرایط امروز امکان‌پذیر نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج