۱۳۵۱۵۱۹
۲۷۰۶
۲۷۰۶
پ

ماجرای قتل هولناک یک وکیل در روز عاشورا

جوانی که یک وکیل دادگستری را در شاهرود با شلیک اسلحه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

رکنا: جوانی که یک وکیل دادگستری را در شاهرود با شلیک اسلحه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

ماجرای قتل هولناک یک وکیل در روز عاشورا

قاتل فراری وکیل دادگستری که بامداد مرداد ماه سال 1401 در شهرستان شاهرود به قتل رسیده بود، در چنگال عدالت گرفتار شد.​ بر اساس اعلام سردار جلیل موقوفه ئیفرمانده انتظامی استان سمنان جوانی که مسبب این جنایت شده بود در تهران دستگیر و به شاهرود منتقل شد.ماجرای قتل هولناک یک وکیل در روز عاشورا

بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد سال گذشته مصادف با عاشورای حسینی، فرد ناشناسی در شهرستان شاهرود در مقابل دیدگان وحشت زده همسر و فرزند خردسال  "محمودرضا جعفرآقایی "   از وکلای دادگستری شاهرود را هدف چندین گلوله قرار داد و در اقدامی جنایت کارانه وی را به قتل رساند .ضارب در شرایطی که مقتول از خودرو 206 سفید رنگ خود خارج شده بود وی را مورد هدف قرار داد که متاسفانه مقتول در بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

بلافاصله بعد از این حادثه عبدالهی، رئیس دادگستری استان سمنان دستورات لازم قضائی را به فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود صادر و تأکید کرد تا با به‌کارگیری تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی، مظنون احتمالی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شود.

ماجرای قتل هولناک یک وکیل در روز عاشوراماجرای قتل هولناک یک وکیل در روز عاشورا

سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به برخی جزئیات پرونده این جنایت گفت:  پس از رخداد این حادثه و در اسفند ماه سال گذشته چهار نفر که در طراحی و اجرای این قتل مشارکت داشتند توسط نیروی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات از دستگیر شدگان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس و با همکاری سربازان گمنام، قاتل اصلی که جوانی ۲۰ ساله است شب گذشته در حوالی تهران شناسایی و دستگیر شد. موقوفه ئی گفت: بر اساس اعترافات قاتل، وی توسط یک باند اجیر شده بود و با استفاده از یک قبضه اسحله شکاری و یک خودرو سمند در مقابل درب منزل مقتول اقدام به قتل نموده بود.

بنابر گفته های یکی از همکاران مقتول، مرحوم محمودرضا جعفرآقایی در یکی از پرونده‌های مفاسد اقتصادی اطلاعاتی مهم و حیاتی در اختیار داشته و پیش از قتل بارها تهدید شده بود. موقوفه ئی از انتقال فرد ضارب به شاهرود خبر داد و گفت: قاتل بعد از انتقال به شاهرود به قتل اعتراف کرده و پرونده پس از تکمیل برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل می شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج