۱۳۵۱۶۹۹
۳۳۰۱
۳۳۰۱
پ

مرگ هولناک و همزمان ۳ مرد در عمق چاه ۱۰ متری

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به رکنا گفت: ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه امروز ۲۱ شهریور در تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن ۳ کارگر در یک چاه در خیابان سهیل شمالی منطقه شکوفه، ۲ ایستگاه آتش نشانی در کمتر از ۴ دقیقه در محل حاضر شدند

 رکنا: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به رکنا گفت: ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه امروز ۲۱ شهریور در  تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن ۳ کارگر در یک چاه در خیابان سهیل شمالی منطقه شکوفه،  ۲ ایستگاه آتش نشانی در کمتر از ۴ دقیقه در محل حاضر شدند.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که در چاهی به عمق 10 متر 4 کارگر در انتهای آن مشغول به کار بوده اند که بعد مدتی دچار ضعف جسمانی شده که یکی از این کارگران خودش را به بیرون چاه رسانده  و ماجرای گرفتار شدند دوستانش در عمق چاه را به سازمان آتش نشانی گزارش کرده است.

جلال ملکی ادامه داد: ماموران آتش نشانی با تجهیزات کامل وارد چاه شده و 3 کارگر را داخل چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه هر سه جوان 25 تا 30 ساله از اتباع خارجی جان خودشان را در این حادثه از دست داده اند .

بنا بر این گزارش، با دستور مقام قضایی جسد این 3 مرد جوان برای برسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج