۱۳۵۱۷۳۹
۷۱
۷۱
پ

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس خوب برای مهاجرت

در این مقاله در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توضیح داده شده است. اگر می خواهید یک معلم خوب زبان یا IELTS داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین و برترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توضیح داده شده است. اگر در جستجوی یک سایت عالی و فوق العاده برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر مهاجرت کاری و تحصیلی را مد نظر دارید که به احتمال زیاد مدرک آیلتس با نمره بالای 6 و 7 را لازم خواهید داشت و باید از مدرسین مجرب آیلتس و کلاس های تدریس خصوصی آیلتس کمک بگیرید. چنانچه روش های دیگری را برای مهاجرت مد نظر دارید در این حالت هم تسلط بر زبان انگلیسی می تواند در زندگی روزمره برای شما بسیار مفید باشد و حتی بسیار لازم است.

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس خوب برای مهاجرت

اطلاعات کلی در رابطه با خصوصیات بهترین معلم خصوصی زبان

در این مقاله اطلاعات کلی در رابطه با خصوصیات بهترین معلم خصوصی زبان ارائه شده است. اساتید خوب معمولا از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه شریف، امیرکبیر، تهران، خواجه نصیر، تربیت مدرس و .... فارغ التحصیل شده اند. بهترین اساتید خودشان در بهترین دانشگاهها درس خوانده اند و در ایام تحصیل خودشان جزوه دانشجویان موفق بوده اند. یکی از سایت هایی که می توانید برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب زبان انگلیسی، آیلتس و سایر دروس به آن مراجعه نمائید سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. در سایت انتخاب معلم خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php ایران مدرس اساتید بسیار خوب و برجسته ای حضور دارند. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس دانشگاه محل تحصیل خودشان را ذکر کرده اند و در ضمن تعدادی از مدرسین حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. بنابراین می توانید با اطمینان یک استاد خوب برای خودتان انتخاب نمائید.

توجه: برای مشاهده تعدادی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران اینجا کلیک کنید.

بهترین معلم خصوصی آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تافل و .... فعالیت دارند معمولا خودشان در آزمون شرکت کرده اند و نمره خوبی گرفته اند. بالاخره، وقتی شخصی خودش یک بار مسیری را با موفقیت طی کرده باشد در هدایت شما به سمت موفقیت در آن زمینه هم عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین اگر در جستجوی بهترین معلم آیلتس هستید به نظر می رسد بهتر باشد از خود استادی که انتخاب کرده اید مدارک لازم که نشان دهد خود ایشان در این آزمون موفق بوده اند و نمره خوبی هم گرفته اند را بخواهید.

نکته دیگر اینکه سعی کنید با اساتیدی که از دانشگاه معتبر مدرک تحصیلی خودشان را گرفته اند و فوق لیسانس یا دکتری دارند و در ضمن سابقه کاری بالایی هم در این زمینه دارند کلاس را هماهنگ نمائید. یکی از بهترین و موثرترین پارامترها این است که معلم خصوصی ای که انتخاب کرده اید قبلا شاگردهایی داشته باشد و مستند به شما خوب نتیجه گرفتن آنها را نشان دهد. در ادامه تعدادی از مدرسین خوب و مجرب آیلتس را معرفی می نمائیم. در این مقاله بهترین معلم های آیلتس معرفی شده اند.

۱- استاد مجرب و با سابقه آیلتس مازیار گودرزی

دارای مدرک Teaching IELTS از کالج لندن - با 22 سال سابقه ی تدریس در سطوح مختلف و همچنین مترجم بین المللی در چندین کشور ... دارای مدرک دکترا از آمریکا - مدرک Teaching IELTS از کالج لندن - CPE از کمبریج انگلستان

نظر یکی از شاگردهای استاد گودرزی: وقار و متانت، صبوری در امر تدریس و تواناییِ وافر در انتقال مطلب از خصوصیات برجسته استاد عزیزم جناب آقای دکتر گودرزی است که بنده افتخار شاگردیشون رو داشتم.

۲- یکی از بهترین و برجسته ترین اساتید آیلتس مازیار محمدی

نویسنده سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. ●عنوان کتابها 1. The Key to IELTS Speaking 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS 3. IELTS COLLOCATIONS

نظر شاگرد ایشان: من ایران آیلتس کامپیوتری دادم و ۶ شدم. از قبل برای paper ترکیه ثبت نام کرده بودم و فقط یک هفته فرصت داشتم این بود که با استاد محمدی مشورت کردم و به صورت فشرده روزی ۲ ساعت برام کلاس گذاشتن و خوشبختانه تونستم نمره ۶/۵ رو کسب کنم. واقعا از زحمات و دلسوزی ایشون کمال تشکر رو دارم ایشون حتی در روزهای تعطیل هم کلاس رو برگزار می‌کردند و نقششون واقعا موثر بود.

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس خوب برای مهاجرت

۳- یکی از برترین مدرسین IELTS محمد اصل غفاریان

رشته تحصیلی: کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa، مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، ارتباطات، محراب و...)

۴- استاد مجرب آیلتس کیان میرزاخانی

بهره گیری از پر بازده ترین کتاب های روز جهان با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای مکالمه و گفتگوهای روزمزه ، درک فیلم و سریال و بخش شنیداری و LISTENING آزمون های بین المللی آیلتس IELTS و تافل TOEFL

۵- استاد برتر و برجسته خانم چیستا دانشمند

دارای مدرک آیلتس آکادمیک ۸ و آیلتس جنرال ۸، بیش از ۳ سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان، مهاجرت، مکالمه درک مطلب- دارای مدرک DBA از دانشگاه بوردو و MBA از استرالیا

بهترین معلم خصوصی زبان چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که در سطر بالا گفته شد، در سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید و معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران را می توانید مشاهده نمائید. برای تمامی اساتید ثبت نامی در این وب سایت مشخصات کامل، سوابق تدریس، شماره تماس و قیمت درخواستی استاد نمایش داده شده است. برای بعضی از اساتید که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند می توانید نظرات شاگردهای قبلی، مدرک تحصیلی (یا مدرک آیلتس و تافل استاد)، فیلم نمونه تدریس و .... را هم مشاهده نمائید.

همانطور که گفته شد، چون مشخصات کامل برای تمام اساتید در ایران مدرس ارائه شده است، تشخیص بهترین استاد کار سختی نیست. به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید. تحصیل در رشته زبان انگلیسی، داشتن مدرک آیلتس و تافل، تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان و سابقه حضور در این کشورها، فارغ التحصیل شدن از دانشگاههای معتبر، نظرات مثبت شاگردهای قبلی، تسلط استاد بر زبان در فیلم های نمونه تدریس و .... می تواند موارد مثبتی باشد که اگر یک معلم زبان داشته باشد ایشان را تبدیل به یک گزینه خوب برای هماهنگ کردن کلاس خصوصی می کند.

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس خوب برای مهاجرت

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون آیلتس به سایت https://www.ielts.org/ مراجعه نمائید.

توصیه های بیشتر برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی

بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. چون این اساتید کلا با زبان سر و کار داشته اند و درک عمیق تر و بهتری از آن دارند. البته بعضی از اساتید هم ممکن است رشته دانشگاهی ایشان زبان نبوده باشد ولی مدرک آیلتس و تافل دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان درس خوانده اند. این اساتید هم اگر از جنبه های دیگر مانند سابقه کار و .... خوب باشند می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی باز به نظر می رسد اولویت با اساتیدی باشد که رشته دانشگاهی ایشان زبان انگلیسی است. نکته دیگر اینکه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر هم بسیار مهم است.

ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم

بهترین مدرسین زبان خانم معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن از دانشگاههای خوب و معتبر داخل یا خارج کشور دارند. برای تمام اساتید زبان خانم در سایت ایران مدرس مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است. برخی از اساتید که به صورت جدی تری کار تدریس زبان را دنبال می کنند حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم به صورت فایل pdf ارائه نموده اند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد زبان دقت کنید. اساتید خوب معمولا مدرک آیلتس و تافل هم دارند. اساتید بسیار مجرب مدرک آیلتس و حتی مدرک TTC خودشان را هم ارائه نموده اند. لیستی از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی، نظرات شاگردهای قبلی، جزوه و .... هم در سایت ایران مدرس ارائه نموده اند. تعدادی از بهترین مدرسین خانم در ادامه معرفی شده اند.

۱- رضوانه محمدی: دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC)
۲- سارا مطلب: استاد خانم دارنده مدارک بین المللی از دانشگاه آکسفورد
۳- مارال قاسمی نیا: دارای مدرک TTC زبان انگلیسی
۴- صدیقه فرجی: دارای ده سال سابقه کار در آموزشگاه های دکتر حسابی / شکوه / سفیر / کیش /زبانکده ملی ایران / زبانیران و ....
۵- مریم محصل: فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس.
۶- زهره شریعتی: ۱۵ سال سابقه تدریس در موسسات آموزش زبان - تدریس خصوصی آنلاین در سرتاسر ایران
۷- مینا عباسی: آموزش مکالمه زبان انگلیسی به روش زبان مادری: بدون کتاب و جزوه تا آیلتس در چهار ترم بیست جلسه.
۸- سیمین وطن دوست: با داشتن مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC و دارای مدرک آیلتس
۹- یاسمن آقازاده: مدرس مجرب و حرفه ای دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی
۱۰- یاسمن نظری: دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و همچنین سایر مدارک تخصصی شامل IElTS, CAE, FCE

منبع: ایران مدرس www.IranModares.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج