۱۳۳۰۴۳۴
۹
۹
پ

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی بهترین گزینه برای افرادیست که در این مهارت ضعف دارند. مجتمع فنی تهران یکی از باتجربه‌ترین آموزشگاه‌ها در برگزاری کلاس‌های آنلاین موثر است.

در حال حاضر امکانات زیادی فراهم شده است تا بسیاری از امور به صورت اینترنتی و بدون حضور در محل خاصی صورت می گیرد. برگزاری کلاس های آنلاین هم سابقه دراز مدتی دارد. حال با توجه به بهبود کیفیت این نوع کلاس ها روند چشم گیری در سال های اخیر علی خصوص در دوران همه گیری ویروس کرونا داشته است. کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی نیز یکی از پرطرفدارترین دوره هایی است که به صورت آنلاین و با مشارکت زبان آموزان انجام می شود.

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

کلاس مکالمه آنلاین زبان انگلیسی مناسب چه افرادی است؟

کلاس مکالمه آنلاین زبان انگلیسی برای افرادی مناسب است که به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس های حضوری  را ندارند. هم چنین افرادی هستند که با وجود شرکت در کلاس های حضوری و گذارندن دوره های مختلف هنوز در مکالمه ضعف دارند و به نتیجه مطلوب نرسیدند. این نوع کلاس ها بسته به یک کتاب یا تکالیف مربوط به دوره آن نیست. ضمن این که برای شرکت در این نوع کلاس های مکالمه مثل هر دوره زبان خارجی باید تعیین سطح شوید و با افرادی که هم سطح شما هستند در یک گروه قرار بگیرید. با این دوره یا جلسات free discussion مهارت هایی مانند گوش دادن، صحبت کردن شما در کنار مهارت های دیگر تقویت خواهد شد. درست است که تاکید روی مکالمه و بحث بر سر موضوعی مشخص است اما باید در نظر داشته باشید که برای پیشرفت و یافتن اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن باید مهارت های دیگری هم چون مطالعه برای دامنه لغت بیشتر و اصطلاحات روزمره تلاش کنید.

نحوه برگزاری کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

معمولا این نوع کلاس ها به واسطه یک نرم افزار یا مرورگر ارتباط تصویری و صوتی روی بستر اینترنت با دستگاه موبایل هوشمند یا لپ تاپ در ساعت مقرر در هر مکانی که باشید، تشکیل می شود. فقط کافیست به دستگاه و اینترنت دسترسی داشته باشید. از جمله نرم افزارهایی که امروزه استفاده می شوند می توان به  skype ،Adobe Connect و Zoom و برخی اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی مخصوص موبایل اشاره کرد. با آنلاین شده در حساب کاربری خود بلافاصله به در فضای کلاس قرار می گیرید و از طریق میکروفون و اسپیکر دستگاه می توانید گوش بدید و صحبت کنید. همچنین می توانید تخته وایت برد باز کنید یا فایلی را که از قبل آماده کرده بودید باز کنید.

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی معمولا برای سنین بالای 7 سال برگزار می شود. ولی برای تشکیل هر گروه در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته محدودیت سنی وجود ندارد. این دوره ها به صورت فشرده و دوره ای به انتخاب زبان آموز برگزار می شود. باید این را در نظر بگیرید با توجه به تعداد جلساتی که در ماه انتخاب می کنید ممکن است از سه ماه تا یک سال این دوره طول بکشد. سبک های متفاوتی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد. در مجتمع فنی تهران می توانید این نوع دوره را با تنوع و مدرسان متفاوت تجربه کنید.

ویژگی کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

اگر بستر مناسبی برای برگزاری کلاس آنلاین فراهم باشد، کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی می تواند راهکار موثری در فرآیند بهبود و تقویت مکالمه زبان باشد. این نوع دوره ها متمرکز بر مهارت ارتباط گرفتن و صحبت کردن حول یک موضوع است.

محدودیتی در پرسش و پاسخ وجود ندارد.

این دوره می تواند به درخواست زبان آموز به صورت خصوصی یا گروهی برگزار شود.

همچنین خود زبان آموز در بسیاری از موارد می تواند استاد خود را انتخاب کنید و روز و ساعت کلاس های خود را تعیین نماید.

زبان آموز در این کلاس می تواند به صورت صوتی یا تصویری شرکت کند.

عملکرد زبان آموز مورد ارزیابی پشتیبان آموزش یا خود استاد قرار می گیرد و بر اساس آن میزان پیشرفت او سنجیده خواهد شد.

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

مدرسین دوره مکالمه زبان انگلیسی

مدرس زبان انگلیسی باید علاوه بر داشتن مهارت و تسلط کافی رویکرد موثری برای مکالمه زبان انگلیسی برای افراد مختلف است. اگر استاد به اندازه ای که در خود مکالمه مهارت دارد در آموزش درست و اصولی آن نیز متبحر باشد به زبان آموز انگیزه داده و با پیگیری و تشویق باعث پیشرفت مکالمه زبان آموز خواهد شد. استاد معمولا باید سرعت عمل و خلاقیت داشته باید و بتواند کلاس آنلاین مکالمه را طوری مدیریت کند که از هدف اصلی خود خارج نشود. او باید برای مدت زمان کلاس و دوره برنامه ریزی و راه مشخصی را در پیش بگیرد و در نهایت به تارگتی که نزدیک به زبان آموز و دوره است برسد.

منابع دوره مکالمه زبان انگلیسی

برای مهارت Speaking کتاب های زیادی تالیف شده و آموزش داده می شوند. بسیاری از انتشاراتی با سعی بر تاکید روی مهارت صحبت کردن بسیاری از بخش های کتاب های Student Book را با توجه به سطح و امتحانی که برای آن آماده می شوید به تفکیک در چند جلد منتشر کرده اند. با این اوصاف شما باید منابع را با توجه به مجموعه یا استادی که از او آموزش می بینید، انتخاب کنید. منابعی برای مطالعه خودخوان یا Self Study نیز وجود دارد ولی با توجه به این که موضوع ما مهارت حرف زدن به زبان انگلیسی است، پس بهتر است در محیط قرار بگیرید و با افرادی که در سطح شما هستند هم صحبت شوید. در این مطلب به کتاب هایی که معمولا در دوره های مکالمه زبان انگلیسی آموزش داده می شود را نام برده ایم:

  • مجموعه کتاب‌های northstar
  • مجموعه کتاب‌های real
  • مجموعه کتاب‌های inside listening and speaking
  • مجموعه کتاب‌های Speakout
  • مجموعه کتاب‌های speak now

هزینه دوره آموزشی

هزینه دوره های مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین با توجه به سطح و تعداد ساعت دوره، دستمزد مدرس تعیین می شود. این هزینه در کل نسبت به  هزینه شرکت در کلاس های خصوصی به صرفه تر است. برای اطلاع از قیمت هر دو با توجه به تعیین سطحی که خود آموزشگاه از شما خواهد گرفت می توانید با مجتمع فنی تماس بگیرید.

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

دستاورد های کلاس مکالمه آنلاین زبان انگلیسی

بعد از گذراندن کلاس های مکالمه در کنار بهبود نحوه صحیح و native باید دامنه لغات، اصلاحات روزمره، جملاتی که حول زندگی روزمره نیاز است را به خوبی یاد گرفته باشید و بدانید در هر موقعیتی که هستید، به هر جایی که مراجعه می کنید و در هر جمعی قرار می گیرید، با اعتماد به نفس کامل و توانایی به دست گرفتن بحث را داشته باشید و بتوانید گفت و گوی موثری داشته باشید. همچنین می توانید خود را در معرض آزمون قرار دهید به طور مثال وقتی فیلم تماشا می کنید آن را با زبان اصلی تماشا کنید تا لهجه و اشراف بهتری داشته باشید. با این دوره باید درک مطلب و مفهوم شما هم به عنوان یک مهارت پیش نیاز بهبود پیدا کرده باشد.

تعیین سطح و نحوه ثبت نام در کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

نحوه تعیین سطح در آموزشگاه های زبان متفاوت است. ممکن است در ابتدا با چند سوال ساده از روتین روزانه شما پیش برود و گاه به آزمون های کتبی برسد. هر چه دامنه لغات خوب و جمله بندی درست را از قبل فرا گرفته باشید یا مرور کنید بهتر می توانید از پس این مرحله برآیید. چه به عنوان زبان آموز و چه به عنوان فردی که قصد دارد زبان را آموزش دهد باید این مرحله را جدی بگیرید. بعد از تعیین سطح و اطلاع از شرایط دوره می توانید ثبت نام خود را انجام دهید و کلاس را شروع کنید. معمولا قبل از اینکه تعیین سطح انجام شود بهتر است از یک مشاوره یا Supervisor آموزشگاه کمک بگیرید.

دپارتمان زبان های خارجی مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود. دپارتمان زبان مجتمع فنی تهران رویکرد متفاوت خود در امر آموزش زبان های خارجی را حاصل تلاش سالیان متمادی در اجرای دوره های زبان مورد نیاز علاقه مندان طبق استاندارد های روز دنیا نظیر CEFR، همکاری با معتبرترین مراکزآموزشی دنیا، اجرای دوره های تربیت مدرس بین المللی، همکاری با بهترین اساتید و کارشناسان زبان های خارجی و استفاده از فناوری های روز دنیا در ارائه دوره های آنلاین و ترکیبی (blended) می داند. دپارتمان زبان مجتمع فنی تهران به منظور دستیابی به اهداف آموزشی واقعی وقابل دسترس، آموزش و ارزیابی پایانی خود را براساس استاندارد چارت اروپایی CEFR قرار داده که مورد تایید اکثر مراکز آموزشی معتبر بوده و همچنین قابل تطبیق با استانداردهای مورد انتظار در آزمون های بین المللی زبان های خارجی می باشد.

برای مشاوره کلیک کنید.

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

ساعت کاری: ۹ الی ۱۷:۳۰

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۶۹۱۶۳

 ۰۹۰۲۵۴۳۱۶۶۱

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

برای اطلاع از رویدادها ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

mftlanguagedepartment@

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۰۲۱۷۰۳۶۵۵

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید.

mftplus.com

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی | آموزش حرفه ای در مجتمع فنی تهران

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان دوم (شهید عبقری)، بلوار بهزاد شمالی، نبش باغستان یکم، شماره ۱۲

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج