اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۸۲۸
۲۰۸۰
۲۰۸۰
پ

اتهامات زوج کلاهبردار لاکچری مشخص شد!

دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمی که با ظاهری متمول باهمدستی همسرش اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه‌گذاری پرسود کرده بود خبرداد.

دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمی که با ظاهری متمول باهمدستی همسرش اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه‌گذاری پرسود کرده بود خبرداد.

 حسن غریب دراین زمینه اظهار داشت: این کلاهبردار با همدستی همسرش با مانور تجمل و معرفی خود به عنوان دلال خودروهای خارجی، ملک، ارز و سرمایه گذاری‌های کلان پربازده، متهم به هفت فقره کلاهبرداری به مبلغی درحدود ۵۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در پی شکایت مالباختگان پرونده قضایی در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد گفت: با صدور دستورات قضایی متهم و همسرش دستگیر و مراحل تحقیق و بازجویی از این زوج آغاز شد.

وی در خصوص نحوه این کلاهبرداری افزود: متهم با صحنه‌سازی و تظاهر به داشتن اموال فراوان و تردد با خودروهای گران قیمت لوکس خارجی از قبیل بی ام و، اپتیما و بنز و با مانور تجمل و پوشیدن لباس های مارک، استفاده از گوشی‌های موبایل، ساعت و انگشتر لاکچری و سفارش غذاهای متنوع و گران قیمت و معرفی خود به عنوان دلال خودروهای خارجی و ملک و ارز و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های پرسود مالی و اعلام توانایی ویژه و نفوذ و رابطه با عوامل شرکت‌های خودروساز برای دریافت خودرو خارج از ضوابط قانونی موفق به جلب اعتماد و اخذ وجوه و اموال از شکات شده‌است.

غریب، خرید خودروهای خارجی لوکس مانند دیگنیتی، خرید موتورسیکلت های سنگین و سرمایه‌گذاری با پرداخت سودهای جذاب را تنها برخی از وعده های متهم به شکات در ازای دریافت پول نقد و خودرو و سکه طلا از آنان خواند و تصریح کرد: چرب زبانی این زوج کلاهبردار به نحوی در مالباختگان موثر بوده‌است که حتی برخی شکات اقدام به فروش واحد آپارتمانی محل اقامت ثابت خانواده خویش نموده و برای دریافت خودروی دیگنیتی مبلغ ۹۲۷ میلیون تومان در اختیار متهم قرار می‌دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج