۱۳۵۲۴۴۴
۳۱۹۰
۳۱۹۰
پ

واکنش قاطع فرمانده سپاه به تهدید موساد

سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.

سپاه نیوز: سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.

وی افزود: آنچه امروز در مقابل شماست تصویری از همه قدرت‌های پیشرفته مدرن شیطانی عالم است که اراده کرده‌اند صداهای دلنشین و هدایت بخش وحی را در میان غوغاسالاری‌های شیطانی خود محو کنند.

سلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که ارزش‌های شیطانی خود را بر ارزش‌های الهی غلبه دهند، خاطرنشان کرد: آنها جنود ابلیس هستند و شما جندالله؛ آنها حزب شیطان هستند و شما حزب الله و خداوند فرموده است: الا ان حزب الله هم الغالبون.

وی تاکید کرد: به فضل و یاری خداوند تا به امروز همه سیاست‌های دشمن شکست خورده است، از جنگ‌های نظامی وسیع در شرق مدیترانه تا افغانستان و حتی قلب عراق و یا حتی جنگ‌های نیابتی و ما توانسته‌ایم نقطه تمرکز دشمن را از ام القرای جهان اسلام دور سازیم.

سرلشکر سلامی یادآور شد: ما توانسته‌ایم برای دشمن جبهه وسیعی در سرزمین‌های اسلامی باز نموده و منطق شهادت را برابر سیطره طلبی‌های آمریکا و متحدان آن در منطقه ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت نگاه فعالان فضای مجازی کشور به صحنه واقعیات پیش رو و اشاره به اینکه هر کس به آمریکا تکیه کرد فروپاشید، گفت: آمریکایی‌ها سال‌هاست که نمی‌توانند از متحدان خود حمایت کنند، از شاه ایران گرفته تا جعفر نمیری در سودان و یا پینوشه در شیلی و حتی مبارک در مصر؛ در هیچ نقطه‌ای آمریکایی‌ها قادر به حفاظت از منافع سیاسی خود نیستند.

فرمانده سپاه تصریح کرد: جنگ در افغانستان، سوریه، لبنان و عراق نشان داد که گزینه نظامی دیگر برای آنها راه حل نیست و پروژه دولت‌سازی آنها در این منطقه با شکست مواجه شده است.

وی افزود :حتی در مورد اسرائیل هم نمی‌توانند حمایت کاملی انجام دهند و این نتوانستن تا حدودی به نخواستن نیز مبدل شده است و تقریباً سران رژیم صهیونیستی کم کم دارند از حمایت‌های آنها قطع امید می‌کنند.

سلامی درباره وضعیت سیاسی اجتماعی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌اندازهایی از زوال آنها در حال مشاهده شدن است. لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند که باید خطاب به آن‌ها بگوییم: اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید؛ ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.

وی گفت: ملت عزیز ایران با صبر، ایمان، امید، تبعیت از ولایت و اعتماد به رهبر خود توانسته است پیامدهای اقتصادی تحریم را مستهلک کند؛ تا جایی که می‌توان گفت بیشتر مشکلات اقتصادی ما تقریباً به تحریم ربطی ندارد و هیچکس در دنیا نمی‌تواند نسخه کاغذی تحریم را پیاده سازی و عملیاتی کند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: به عنوان مثال آنها می‌خواستند از صادرات نفت ما جلوگیری کنند ولی وقتی کشتی‌هایشان یکی پس از دیگری توقیف شد متوجه شدند نمی‌توانند در عمل ما را تهدید کنند. و امروز امن‌ترین خطوط کشتیرانی دنیا، خطوط تحت حمایت ماست.

واکنش قاطع فرمانده سپاه به تهدید موساد

وی راهبرد انزوای دشمنان را نیز در مورد جمهوری اسلامی شکست خورده دانست و گفت: به رغم اراده دشمنان برای منزوی کردن ایران، امروز روابط سیاسی و اقتصادی کشور ما از شرق دور و آفریقا گرفته تا آمریکای لاتین توسعه دارد و در بریکس و شانگهای میدان نفوذ ایران را مشاهده می‌کنید.

سرلشکر سلامی راهبرد بی‌ثبات‌سازی داخلی ایران را نیز شکست خورده خواند و افزود: ملت ایران با هوشیاری و وفاداری در پرتو هدایت‌های رهبر حکیم خود این توطئه را نیز خنثی نمود.وی به راهبرد استحاله فرهنگی برای دین‌زدایی در میان قشر جوان نیز اشاره نمود و تاکید کرد: جلوه‌های حضور زیبا و عاشقانه جوانان ما در راهپیمایی الهی اربعین نشان از شکست بزرگ این راهبرد دشمنان دارد ، زیرا جوانان ما زیر بیرق بلند شده توسط دست‌های قطع شده ابوالفضل العباس ایستادند و دشمن را ناامید کردند.

سرلشکر سلامی با اشاره به سابقه طولانی مواجهه با دشمن مسلح و پر امکانات گفت: ما تازه به این دشمن نرسیده‌ایم. شمشیرهای ما زیاد آنها را ملاقات کرده است؛ اما این را از صمیم قلب خود می‌گویم که امروز کافران مبهوت و ناتوان شده‌اند و داریم پیری و زوال آنان را می‌بینیم.

وی در عین حال به فعالان فضای مجازی کشور هشدار داد: اما یک روزنه هنوز باقیست که دشمن به آن دل بسته و جنگ را به این ناحیه کشیده است و آن سرزمین قلب‌ها و دل‌های جوانان مسلمان است که آن نیز با هوشیاری جوانان شکست خواهد خورد زیرا راهبرد دائمی مسلمانان در مقابل کفار اجتناب از طاغوت و ایمان بالله است؛ به نحوی که در بین جوانان مسلمان جهان هیچکس عبادت طاغوت را بر عبادت الله ترجیح نمی‌دهد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب و نظام را به رخ جوانان بکشید چون دشمنان می‌خواهند نظام پلید و منقرض شاهنشاهی را تطهیر کنند، نظامی که شاهش را انگلیسی‌ها محقرانه به جزیره موریس بردند. نظامی که وقتی محمدرضا برای بازدید از ایستگاه استراق سمع آمریکایی‌ها به شمال کشور رفت نگهبان جلوی درب آن مرکز به او اجازه ورود نداد.یا وقتی چرچیل و روزولت و استالین بدون اطلاع او به ایران آمدند و او برای ملاقات آنان رفت و احترام نظامی گذاشت ولی آنها حتی برای او از جای خودشان بلند هم نشدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج