اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۴۴۵۰
۲۳۱۹
۲۳۱۹
پ

نقش جدی و متفاوتی که آرش میراحمدی بازی کرد

اغلب آرش میراحمدی را به دلیل بازی در مجموعه‌های طنز "خنده‌بازار" و "محله گل‌وبل‌بل" به عنوان یک بازیگر کمدی می‌شناسند در حالی که او سال ۹۹ در فیلم کوتاه "سرباز" از تولیدات باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

ایرنا: «اغلب آرش میراحمدی را به دلیل بازی در مجموعه‌های طنز "خنده‌بازار" و "محله گل‌وبل‌بل" به عنوان یک بازیگر کمدی می‌شناسند در حالی که او سال ۹۹ در فیلم کوتاه "سرباز" از تولیدات باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و یک اثر کاملا جدی تلقی می‌شد، نقش شهید مهندس ابومهدی را با بازی‌ای کاملا متفاوت ایفا کرد».

نقش جدی و متفاوتی که آرش میراحمدی بازی کرد

به گزارش ایسنا، باشگاه فیلم سوره در خبری کوتاه نوشته است: « فیلم کوتاه سرباز در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به کارگردانی محمد پایدار در باشگاه فیلم سوره ساخته شد و در مدت زمان کوتاهی یکی از آثار پربازدید فضای مجازی شد ولی به دلیل محدودیت‌های اینستاگرام در انتشار مطالب مربوط به این شهید عزیز، از صفحاتی که این فیلم را بارگزاری کرده بودند حذف شد.

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

«بی‌بی چلچله»، «نوروز ۷۲»، «نیمه پنهان»، «خنده بازار»، «بیمار استاندارد»، «کلبه عمو پورنگ»، «بچه محل» و... از جمله کارهای زنده یاد میراحمدی در سینما و تلویزیون است.

آرش میراحمدی، بازیگر کشورمان بر اثر ابتلا به سرطان در سن ۵۲ سالگی درگذشت،

روحش شاد و یادش گرامی...»

نقش جدی و متفاوتی که آرش میراحمدی بازی کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج