۱۳۵۵۶۹۷
۱۸۴۶
۱۸۴۶
پ

پیشرفت ترسناک ربات انسان‌نمای تسلا!

علاوه بر مرتب کردن اشیاء، در این ویدیو اپتیموس مهارت‌های خود در یوگا را به نمایش می‌گذارد.

دیجیاتو نوشت: علاوه بر مرتب کردن اشیاء، در این ویدیو اپتیموس مهارت‌های خود در یوگا را به نمایش می‌گذارد.

ویدیو جدیدی از ربات انسان انسان‌نمای تسلا، یعنی اپتیموس منتشر شده است که آن را در حال مرتب کردن اشیاء مختلف و انجام حرکات یوگا نشان می‌دهد.

همانطور که در این ویدیو که توسط حساب رسمی اپتیموس در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است دیده می‌شود، ربات تسلا ابتدا خودش را کالیبره می‌کند که برای سازگاری با محیط‌های جدید یک امر ضروری است. سپس می‌تواند از حسگرهای بینایی و موقعیت مفاصل خود برای تعیین مکان دقیق اندامش استفاده کند. این امر به اپتیموس اجازه می‌دهد تا با اشیاء تعامل داشته باشد و بتواند وظایف مشخص شده خود را با دقت و مهارت انجام دهد.

مهارت جدید ربات انسان‌نمای اپتیموس

یکی از وظایفی که Optimus در این ویدیو انجام می‌دهد، مرتب کردن بلوک‌های آبی و سبز است. ربات تسلا می‌تواند هر بلوک را به‌راحتی در دستان خود بگیرد و با سرعتی شبیه به یک انسان آن‌ها را مرتب کند. علاوه بر این، زمانی که اپراتور انسانی در کار ربات دخالت می‌کند، می‌تواند آن‌ها را مجدداً جابجا کرده به اطراف حرکت دهد. تسلابات همچنین می‌تواند خطاها خود را تصحیح کند و به‌سرعت با وضعیت جدیدی سازگار شود.

در ادامه این ویدیو همچنین شاهد انجام برخی حرکات یوگا توسط اپتیموس هستیم که تعادل و انعطاف‌پذیری آن را نشان می‌دهد. انجام این حرکات نشان می‌دهد که ربات تسلا می‌تواند به خوبی بدن خود را کنترل کند و همچنان انعطاف‌پذیر باشد.

اپتیموس همچنان در حال توسعه است و به‌همین دلیل تسلا با این ویدیو از مهندسان دعوت کرده تا به کار توسعه این پروژه ملحق شوند. هنوز مشخص نیست که این ربات چه زمانی به‌طور کامل آماده خواهد شد، اما این ویدیو نشان می‌دهد که اپتیموس پیشرفت زیادی کرده و از نرم‌افزار خودروهای تسلا استفاده می‌کند.

نمونه اولیه ربات انسان‌نمای تسلا در پاییز سال گذشته معرفی شده بود و ایلان ماسک، مدیرعامل غول خودروسازی ادعا کرده بود که اپتیموس موفق‌تر از خودروهای این شرکت خواهد بود. اوایل سال جاری نیز ویدیویی از این ربات منتشر شده بود که آن را در حال راه‌رفتن نشان می‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج