۱۳۵۶۲۴۹
۲۵۱۵
۲۵۱۵
پ

یک ترفند عالی برای از بین بردن زردی لوازم برقی

رنگ بدنه لوازم برقی موجود در آشپزخانه مانند چرخ گوشت، پلوپز، آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن و آسیاب، ساندویچ ساز، چای ساز و... معمولا پس از چند سال کار کردن زرد و کدر می‌شود. در این صورت اگر شما با هر نوع ماده شوینده آنها را تمیز کنید، باز هم شفاف و سفید مثل روز اول نخواهند شد.

فرادید: دانستن ترفندهای خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه و آشپزخانه را با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی با اطمینان حل کنید. رنگ بدنه لوازم برقی موجود در آشپزخانه مانند چرخ گوشت، پلوپز، آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن و آسیاب، ساندویچ ساز، چای ساز و... معمولا پس از چند سال کار کردن زرد و کدر می‌شود. در این صورت اگر شما با هر نوع ماده شوینده آنها را تمیز کنید، باز هم شفاف و سفید مثل روز اول نخواهند شد.

ما در این مطلب می‌خواهیم یک راه حل آسان و بدون دردسر و هزینه را به شما آموزش بدهیم که با آن می‌توانید لوازم برقی خود را مانند روز اول سفید و درخشان کنید؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

شما برای سفید کردن بدنه لوازم برقی فقط به مقداری اکسیدان و یک کیسه پلاستیکی و کمی چسب و نور آفتاب نیاز دارید. به این صورت که ابتدا مقداری اکسیدان روی بدنه چرخ گوشت، پلوپز، دستگاه مخلوط کن یا هر وسیله برقی زردی که در منزل دارید بریزید؛ سپس با کمک یک مسواک کهنه یا پنبه، اکسیدان را روی کل بدنه لوازم برقی پخش کنید.

توجه داشته باشید که هرچه درصد اکسیدان بالاتر باشد، میزان سفیدی که در انتها به آن می‌رسید، بیشتر خواهد بود.

در مرحله بعد یک کیسه پلاستیکی را باز کنید و روی بدنه لوازم برقی و جایی که اکسیدان مالیده‌اید، بکشید و اطراف آن را با کمی چسب نواری بچسبانید تا کیسه ثابت شود و تکان نخورد.

حالا به نور آفتاب نیاز دارید و باید وسیله برقی را روی پشت بام یا تراس آفتاب‌گیر ببرید و به مدت 7 تا 12 ساعت زیر نور مستقیم خورشید بگذارید بماند.

هرچه وسیله برقی شما زمان بیشتری زیر نور آفتاب بماند، میزان سفیدی بدنه بیشتر خواهد شد. بعد از گذشت این مدت زمان وسیله برقی را به آشپزخانه برگردانید و پلاستیک روی آن را بردارید.

حالا با یک پارچه نمدار و تمیز روی بدنه را کاملا پاک کنید. مطمئن باشید که از دیدن سفیدی و درخشندگی بدنه لوازم برقی‌تان شگفت زده خواهید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج