adexo3
۱۳۵۶۹۷۱
۲۶۵۵
۲۶۵۵
پ

راننده ۱۶ ساله جان یک نفر را گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از جان باختن عابر پیاده به علت تصادف با یک دستگاه خودرو پژو در منطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از جان باختن عابر پیاده به علت تصادف با یک دستگاه خودرو پژو در منطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد.

راننده ۱۶ ساله جان یک نفر را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در منطقه گلسار شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت تخطی از سرعت مطمئنه با رانندگی فردی ۱۶ ساله که فاقد گواهینامه است با عابر پیاده برخورد کرده، افزود: در این حادثه عابر پیاده که خانمی حدودا ۴۳ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: کارشناسان علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری پژو، سرعت غیر مجاز و نداشتن گواهینامه اعلام کردند. این مقام انتظامی در پایان از خانواده‌ها خواست از قرار دادن وسیله نقلیه حتی برای لحظه‌ای در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه به صورت جدی پرهیز کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج