۱۳۵۷۲۱۷
۲۲۳۸
۲۲۳۸
پ

واکنش «آقاتهرانی» به اجرای لایحه عفاف و حجاب

ما انقلاب را از امام حسین‌(ع) داریم و اگه ظهور امام عصر هم می‌خواهید با ایشان رفاقت بیشتری داشته باشید و جلسات روضه‌خوانی برای اباعبدالله خیلی برپا کنید و یاد و نام اباعبدالله را همیشه برافراشته نگه‌دارید.

ایسنا: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث لایحه‌ حجاب در مجلس به پایان رسیده و الان در شورای نگهبان در حال بررسی است که مبحثی در آن خلاف اسلام و شریعت یا خلاف قانون اساسی نباشد این خبر خوبی است که عفاف و حجاب در کشورمان قانون‌مند می‌شود.

 مرتضی آقاتهرانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۷ مهرماه، اظهار کرد: علت خلقت ما توسط یکی از آیات قرآن پاسخ داده شده که «جن و انس را خلق نکردیم مگر برای بندگی» یعنی علت خلقت ما بندگی خداوند است، بعضی خیال می‌کنند فقط نماز بخوانیم، روزه بگیریم و... که اینگونه نیست ما هر کاری که انجام می‌دهیم اگه خداپسند باشد و رضای خدا در میان باشد، بندگی می‌شود کارهایی چون عبادت، خدمت به مردم، اصلاح بین زن و شوهر یا اقوام و... به شرطی که خدا آن را دوست داشت و نیت من رضای خدا باشد.

وی ادامه داد: برای مثال اگر ما کسی را مسخره کنیم و به آن بخندیم خدا آن را دوست نخواهد داشت و این خنده عبادت نیست اما اگه خنده‌ای باشد که خدا دوست داشته باشد مانند خندان یک یتیم عبادت خدا خواهد شد، حضرت امام عسکری (ع) فرمودند «عبادت زیاد نماز و روزه خوندن نیست بلکه عبادت زیاد فکر کردن در کار خدا است» مانند فکری که جناب حر در کربلا کرد که اگر این فکر را نمی‌کرد در قعر جهنم بود، چون فکر کرد فهمید اشتباه کرده و تبدیل به یکی از بهترین انسان‌ها شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقایان در کاسبی، ربا، کم‌فروشی، گول زدن مشتری، تقلب در جنس، دروغ گفتن در معامله، کلاهبرداری در اسلام همه ممنوع است و باید به این موارد دقت کنیم و هرکاری می‌کنیم برای خدا کنیم خانم‌ها نیز امروز رعایت حجاب مهم است حدود ۶۰ سال پیش سفیر دائم انگلیس در سازمان ملل به سفیر ما مرحوم رجایی خراسانی بود گفته بود که چند چیز را که شما از جمهوری اسلامی بردارید ما اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با شما جنگ نداریم یکی از این موارد حجاب بوده است.

آقاتهرانی بیان کرد: بحث لایحه‌ حجاب در مجلس آمده و کمیسیون فرهنگی و کمیسیون قضایی روی آن کار کرده و الان در شورای نگهبان در حال بررسی است که مبحثی در آن خلاف اسلام و شریعت یا خلاف قانون اساسی نباشد این خبر خوبی است که عفاف و حجاب در کشورمان قانون‌مند می‌شود.

وی در پایان با اشاره به میزبانی استان همدان از زائرین اربعین امام حسین (ع) بیان کرد: بیش‌از صد و پنجاه موکب در استان همدان برای زائرین اباعبدالله برپا شده است این کارها برای شما هم می‌ماند؛ ما انقلاب را از امام حسین‌(ع) داریم و اگه ظهور امام عصر هم می‌خواهید با ایشان رفاقت بیشتری داشته باشید و جلسات روضه‌خوانی برای اباعبدالله خیلی برپا کنید و یاد و نام اباعبدالله را همیشه برافراشته نگه‌دارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج