adexo3
۱۳۵۷۵۶۹
۱۷۴۹
۱۷۴۹
پ

هشدار جدی به رئیسی درباره نفوذی ها و انقلابیون جعلی

توصیه و درخواست من از آقای رئیسی این است که در دام این نفوذی‌ها و انقلابیون جعلی نیفتد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس در مصاحبه ای با روزنامه آرمان ملی می گوید: توصیه و درخواست من از آقای رئیسی این است که در دام این نفوذی‌ها و انقلابیون جعلی نیفتد.

بخش هایی از گفتگو با با غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس و رئیس فراکسیون مستقلین مجلس دهم را بخوانید؛

*بعد از انقلاب اولین بار جریان خالص‌سازی در خصوص شهید باکری به‌وجود آمد. جالب است که اگر خاطرات شهید باکری را بخوانید به طور کامل در مورد این موضوع توضیح داده که این مساله چگونه رخ داده است. حتی پس از شهادتش نیز این جریان دست از خالص‌سازی برنداشتند.

*ما با بچه‌های انقلاب مشکل نداریم با انقلابیون جعلی که اسم دیگرشان نفوذی‌ها هستند برای اینکه بتوانند از داخل به انقلاب ضربه بزنند، مشکل داریم لذا توصیه و درخواست من از آقای رئیسی این است که در دام این نفوذی‌ها و انقلابیون جعلی نیفتد.

*رئیسی نیز باید هوش و حواس خود را جمع کند. این خالص‌سازی قطعا در سال‌های آتی به جایی خواهد رسید که کافی است آقای رئیسی برخلاف نظر آنها عمل نماید که تندروها از روی اسم وی رد می‌شوند. ذره‌ای در این موضوع شک نکنید که اگر رئیسی هم مطابق میل آنها عمل و رفتار نکند به راحتی از وی هم عبور خواهند کرد.

*مگر می‌شود کسی ادعای انقلابی‌گری داشته باشد، اما وضع معیشت کشور روز به روز سخت‌تر شود؟ این چه انقلابی‌گری است که نتیجه‌اش در اشتغال، مسکن، معیشت، آلودگی محیط زیست، خروج از رکود، بیکاری و... این گونه است؟ این انقلابی‌گری نیست. انقلابی‌گری یعنی دادن خدمات رفاهی به مردم و ایجاد رضایت در مردم.

*به ماجرای الواح هخامنشی که از آمریکا به ایران آورده شد نگاه کنید.. یک رئیس‌جمهور بزرگ‌ترین دستاوردش این بوده که حمل کننده تعدادی از این الواح و سنگ نوشته‌ها بوده که این مساله را هم به عنوان یک بمب خبری و خبر خوش به ملت آماده کرده بودند. در حالیکه توافق برای بازگشت الواح در دولت آقای روحانی انجام شده بود و در این دولت فقط زحمت بازگرداندن آن به گردن دولت افتاد. هم به او رای نخواهند داد.

*ما به ضرس قاطع اعتقاد داریم که با همه کم لطفی‌ها، بی‌مهری‌ها، تلخ‌کامی‌ها و مخصوصا با حذف چهره‌های بزرگ و تاثیرگذاری مثل مرحوم آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و آقای لاریجانی نباید در زمین تندروها بازی کرد. اشتباه برخی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی این است که قهر کردند. باید تا آخرین رای با جریان خالص‌ساز مبارزه کرد و امیدوارم شورای نگهبان نیز مقداری بازتر عمل کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج