adexo3
۱۳۵۷۶۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

«تیبا ۲» و «پراید ۱۵۱» در راه بازار

شرکت سایپا ۱۵ خودروی جدید خود را با مشارکت دو شرکت چینی راهی بازار می‌کند. مدیر بازاریابی و فروش سایپا گفت: این محصولات عبارتند از سراتو، تیبا ۲، پراید ۱۵۱، آریو کلئیوس،ریچ، سندرو و پادرا است.

نسیم آنلاین: شرکت سایپا ۱۵ خودروی جدید خود را با مشارکت دو شرکت چینی راهی بازار می‌کند. مدیر بازاریابی و فروش سایپا گفت: این محصولات عبارتند از سراتو، تیبا ۲، پراید ۱۵۱، آریو کلئیوس،ریچ، سندرو و پادرا است.

حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از ۴ محصول شرکت خودروسازی چانگان که در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد برگزار شده بود با اعلام این خبر که امسال سایپا ۱۵ محصول جدید را راهی بازار خواهد کرد، گفت: این محصولات عبارتند از سراتو،تیبا ۲، پراید ۱۵۱ ، آریو کلئیوس،ریچ ، سندرو و پادرا است .

او با اشاره به اینکه با شرکای چینی خود که شرکت های چانگان و برلیانس هستند نیز محصولات H۲۰۰، H۳۲۰ ، V۵ و CS را در دو مدل ۷۵ و ۳۵ و EADOهم تولید می کنیم، گفت: مطابق برنامه‌ها نیو سراتو محصولی از شرکت کیاموتور هم تولید و عرضه خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا با اشاره به اینکه خودروهای شرکت چانگان در شرکت سایپا کاشان و محصولات برلیانس هم در پارس خودرو تولید خواهد شد، گفت: شرایط فروش ۱۵ محصول مذکور جاری است و مشتریان می توانند آنها را با قیمت شرایط خوب خریداری کنند.

او گفت: در این میان شرایط ساینا و سراتو هم اواخر شهریورماه به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه صحبت‌های فروزان مهر نماینده شرکت چینی چانگان به ارائه توضیحاتی در مورد این شرکت پرداخت و گفت: دو شرکت خودروسازی سایپا و چانگان چین پس از تحقیقات و مذاکره همکاری خود را آغاز کرده‌اند البته قرار است نخست این دو شرکت در زمینه خودروهای CKD فعالیت خود را آغاز و سپس در بومی سازی قطعات با یکدیگر مشارکت خواهند کرد.

چان چن یو مدیرکل فروش بین الملل شرکت چانگان گفت: در حال حاضر چانگان متناسب با نیازهای بازار ایران سالیانه یک تا دو مدل را روانه خودرو را روانه بازار خواهد کرد و از سال ۲۰۱۵ به تدریج تولید خود را در ایران بومی می‌کند.

او گفت: این شرکت بیش از ۳۰۰ مرکز فروش و خدمات رسانی در ایران تأسیس خواهد کرد و طی دو سال آینده همه استان ها و شهرهای ایران را تحت پوشش قرار خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زمان بابایی

      آیا خودروهای فوق دوگانه سوز هم هستند؟ یااینکه ببریم بیرون ال پی جی بکنیم.آشنا ندارین!

    • حسین راد

      قیمتی بدهید که دهانها باز بماند کسی قدرت خرید ناشته باشد

    • صادقی

      بجای بالابردن کمیت محصولاتتون بهتره به کیفیتش توجه کنید.. و البته قیمتی قابل پرداخت در حد وسع مشتریاتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج