۱۳۵۷۸۰۹
۱۶۳۱
۱۶۳۱
پ

ورود جنجالی خودروساز مشهور به کشور‌های عربی

زیکر در شانگ‌های با گروه AW رُستَمانی امارات متحده عربی، گروه والان عربستان سعودی، بلو لیک موتورز قطر و Y.K قرارداد‌هایی امضا کرده است.

خبرآنلاین: زیکر در شانگ‌های با گروه AW رُستَمانی امارات متحده عربی، گروه والان عربستان سعودی، بلو لیک موتورز قطر و Y.K قرارداد‌هایی امضا کرده است. گروه Almoayyed & Sons بحرین به طور مشترک یک شبکه فروش و خدمات در این کشور‌ها ایجاد می‌کند.

ورود جنجالی خودروساز مشهور به کشور‌های عربی

Zeekr تاکنون وارد بازار‌های اروپایی سوئد، هلند و آلمان شده و با شرکای خود در قزاقستان قرارداد‌هایی نیز امضا کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، در هفت ماهه نخست سال جاری، ده کشور برتر صادراتی چین، شامل روسیه، آمریکا، مکزیک، بریتانیا، بلژیک، استرالیا، ژاپن، آلمان، کره جنوبی و امارات متحده عربی بوده‌اند.

علاوه بر این، در اوایل ماه ژوئن، NIO سرمایه‌گذاری استراتژیک ۱.۱ میلیارد دلاری را از CYVN Holdings که اکثریت آن متعلق به دولت ابوظبی است، دریافت کرد. در همان ماه، Human Horizons، شرکت مادر HiPhi، قراردادی به ارزش ۵.۶ میلیارد دلار با عربستان سعودی امضا کرد.

ورود جنجالی خودروساز مشهور به کشور‌های عربی

نفت، رگ حیات صنعت مدرن است و وزنه‌های سیاسی و اقتصادی عمده‌ای را در خود جای داده است که می‌تواند جهان را تکان دهد. از آنجایی که اکثریت جهان از آینده انرژی پایدارتر حمایت می‌کنند، روند تحول انرژی جهانی یک تهدید بزرگ برای کشور‌هایی است که با اقتصاد نفتی شکوفا می‌شوند.

شایان ذکر است که بخش حمل و نقل، حدود ۶۰ درصد از مصرف جهانی نفت را به خود اختصاص داده است. به طور خاص، بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، خودرو‌های شخصی و وانت‌ها به تنهایی بیش از ۲۵ درصد از مصرف جهانی نفت را تشکیل می‌دهند. تصادفی نیست که کشور‌های خاورمیانه به دنبال صرفه جویی در سرمایه گذاری خود در سوخت‌های فسیلی و انرژی پاک هستند.

همزمان، خودروسازان چینی از این فرصت برای دستیابی به جایگاه قوی‌تری در بازار خودروی خاورمیانه استفاده می‌کنند. شرکت مشاوره گارتنر پیش بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۶، بیش از ۵۰ درصد از خودرو‌های الکتریکی فروخته شده در سطح جهان از چین وارد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج