اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۸۲۶۴
۳۳۶۷
۳۳۶۷
پ

ورود خودروی وارداتی محبوب به ایران قطعی شد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان واردات خودور سواری از طریق بندر شهید باهنر در شش ماهه سال جاری را بیش از یک هزار دستگاه اعلام کرد.

تسنیم: مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان واردات خودور سواری از طریق بندر شهید باهنر در شش ماهه سال جاری را بیش از یک هزار دستگاه اعلام کرد.

 حمیدرضا محمدحسینی تختی در تشریح این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش روند واردات خودرو، یک هزار و ۳۱ دستگاه خودرو سواری در بندر شهید باهنر وارد شده که از این میزان ۳۰۰ دستگاه امور ترخیصی آنها توسط گمرک انجام شده است.

ورود خودروی وارداتی محبوب به ایران قطعی شد

وی ادامه داد: تعداد 731 دستگاه خودرو در حال ترخیص از گمرک وجود دارد و با پایان روند قانونی،بدون هیچ معطی از بندر خارج خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: بیشتر این خودروها از نوع هیوندای النترا ساخت کشور کره بوده که از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده است.

محمدحسینی تختی گفت: ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت ماشین‌آلات سبک و سنگین آن را به نقطه عطفی در پیشبرد اقتصاد دریا محور و افزایش مراودات با کشورهای همسایه تبدیل کرده است.

وی با اشاره به موقعیت و ظرفیت مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت خودرو یادآور شد: تعرفه‌های مناسب خدمات لجستیکی، فاصله نزدیک با بنادر کشورهای همسایه، دارا بودن انبارهای مسقف و مجهز و تجهیزات مناسب پورت اپراتوری، این بندر را به جایگاه مناسبی در عرصه واردات، ترانزیت خودرو در منطقه تبدیل کرده است.

بندر شهید باهنر یکی از بنادر چندمنظوره استان هرمزگان و جزو بنادر فعال و قدیمی ایران محسوب می‌شود که در شهر بندرعباس قرار دارد.

این بندر سومین بندر ترانزیتی ایران و دومین بندر بزرگ استان هرمزگان بوده که در امور صادرات کالای غیرنفتی، نفتی، حمل‌و‌نقل کالا، ترانزیت و حمل‌و‌نقل مسافری داخلی و بین‌المللی نقش ویژه‌ای دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج