۱۳۵۹۵۱۹
۳۴۲۹
۳۴۲۹
پ

ماجرای باورنکردنی تیراندازی به یک ۲۰۶!

سرهنگ حمید کلانتری، رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: گزارش تردد مشکوک یک دستگاه ۲۰۶ سفیدرنگ پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری، به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

مهر: سرهنگ حمید کلانتری، رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: گزارش تردد مشکوک یک دستگاه ۲۰۶ سفیدرنگ پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری، به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

او بیان کرد: با حضور واحد گشت کلانتری یوسف‌آباد در محل و پیاده شدن مأموران از خودرو پلیس جهت بررسی ارکان هویتی خودرو و شناسایی سرنشینان، راننده ۲۰۶ با سرعت بالا و به قصد آسیب زدن به سمت مأموران حمله ور شده و در ادامه اقدام به متواری شدن از محل می‌کند.

وی افزود: با گذشت نزدیک به ۱۰ دقیقه از آغاز تعقیب و گریز و بی توجهی سرنشینان ۲۰۶ به دستور ایست پلیس، نهایتاً مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو ۲۰۶ را از ناحیه لاستیک عقب مورد هدف قرار داده اما سرنشینان آن کماکان به فرار خود ادامه می‌دهند. 

او ادامه داد: سرانجام در ضلع شمالی پارک لاله، راننده ۲۰۶ به ناچار مجبور به توقف شده؛ با حضور مأموران و همزمان با دستگیری سرنشینان ۲۰۶ مشخص شد که در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران، دو سرنشین ۲۰۶ مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. پس از دستگیری متهمان، در بازرسی داخل خودرو ۲۰۶، آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت نیز کشف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج