اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۵۵۵
۱ نظر
۲۸۰۰
۱ نظر
۲۸۰۰
پ

پاکبان مشهدی، مشاور شورای شهر شد

خانه مطبوعات خراسان رضوی در بیانیه ای خواستار لغو حکم پاکبان به عنوان مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خراسان رضوی شد.

اطلاعات: خانه مطبوعات خراسان رضوی در بیانیه ای خواستار لغو حکم پاکبان به عنوان مشاور رسانه ای شورای اسلامی استان خراسان رضوی شد.

در این بیانیه آمده است: « التماس شایسته سالاری»؛ در روزهای اخیر انتصاب یک پاکبان مشهدی به‌عنوان مشاور رسانه‌ای رییس محترم شورای اسلامی استان خراسان رضوی بدون تخصص، تحصیلات و تجربه مرتبط در امور رسانه‌ای موجب برانگیختگی و سرخوردگی برخی از اصحاب رسانه و ایجاد موجی از نگرانی‌ها بابت انتصابات مشابه‌ باعث شائبه‌هایی شده است که لزوم پاسخگویی و جبران آن را می‌طلبد.

صدور حکم مشاوره‌ای برای پاکبان کوشا توسط ریاست محترم شورای اسلامی خراسان رضوی اگر چه در جای خود اقدامی ارزشمند و مغتنم است و می‌تواند مبتنی بر نیت نیک و عنایت به اقشار زحمتکش خادم مردم تلقی شود اما قطعا بهتر بود به‌جای این انتصاب به‌عنوان مشاور رسانه‌ای که مستلزم تخصص، تحصیلات یا تجربه مرتبط است و شائبه رویکرد تبلیغاتی و پوپولیستی دارد به‌عنوان مثال از ظرفیت ایشان در امور شهری و پاکیزگی معابر بهره گرفته شود.

لذا با احترام به رییس محترم شورای استان و عضو محترم شورای اسلامی مشهد مقدس و آن پاکبان شریف که به سبب مجاهدتش در حفظ پاکیزگی شهر دستش را می‌بوسیم ؛ خواستار توضیح بیشتر و ارائه سوابق تجربی و تخصصی ایشان در عرصه رسانه و نیز درصورت غیرمرتبط بودن مستندات، تجدید نظر و جبران صدور این حکم به نحو مقتضی هستیم.

همچنین باور داریم که با نگرش جامع و مشارکت خواهی از کلیه زحمت‌کشان خدوم مدیریت شهری و شهرداری زمینه ارتقای سطح خدمات به مجاوران و زائران رضوی فراهم می‌شود اما پرسش اصلی اینجاست که چرا این پاکبان به عنوان مشاور امور تنظیف و تمیزی شهر یا مشاور حوزه خدمات شهری منتصب نشده‌اند و در عرصه‌ای منتصب می‌شوند که کاملا تخصصی و دارای پیچیدگی‌های بسیار بوده و در دوران جنگ نرم و جهاد تبیین مورد تاکید ولایت، می‌بایست در اولویت همه امور و برنامه‌های مدیران عالیرتبه و مسئولان باشد.

در خاتمه ضمن التماس در شایسته سالاری به‌عنوان یک اصل عقلانی و اسلامی امیدواریم با بالارفتن سطح سواد رسانه‌ای مدیران و شناخت متقابل از جریان ارتباطی و رسانه‌ای و دقت و نظارت بیشتر بر چنین انتصاباتی، شاهد تعالی سطح تعاملات مسئولان با فعالان شهری و مطبوعات و رسانه‌های رسمی و رسانه نگاران صدیق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      یعنی میگی رفقا وفک وفامیل رو نبره سرکار؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج