اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۲۸۴
۵۹۸۰
۵۹۸۰
پ

خط و نشان سردار سلامی برای اسرائیل

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه همدان یکی از بیرق‌داران بزرگ اسلام است گفت: در زمان جنگ دشمن تمام ابزارهای سیاسی جهان را در اختیار داشت و ما در نابرابری مطلق بودیم .

تسنیم : فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه همدان یکی از بیرق‌داران بزرگ اسلام است گفت: در زمان جنگ دشمن تمام ابزارهای سیاسی جهان را در اختیار داشت و ما در نابرابری مطلق بودیم .

خط و نشان سردار سلامی برای اسرائیل

سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی در دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان ‌با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب توصیفات بسیار زیبایی از شهدای ‌همدان و مردم این استان فرمودند. هر جامعه و قومی با عناصر برجسته‌اش شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه به فضل الهی استان همدان سرشار از مفاخر جاودانه، افتخارات بزرگ‌ چه در عرصه فقهات عالمان تاریخ‌ساز فرهنگ تشیع، چه در عرصه حکمت‌، منطق‌، دانش ‌افزود: همدان یکی از بیرق‌داران بزرگ اسلام است. چهره‌هایی که به واسطه آنها معرفی می‌شو‌ند واقعا درخشان هستند. شهید محراب آیت‌الله مدنی که امام جمعه همدان بودند و از شهید اندیشمند آیت‌الله مفتح که از شهدای وحدت حوزه و دانشگاه هستند. شهدای پرفروغ دوران دفاع مقدس که شامل ۸ هزار ستاره می‌شوند که در آسمان افتخارات این سرزمین می‌درخشند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در قافله‌سالاری این سرزمین نام‌های جاودانه‌ای را می‌بینیم، تصریح کرد: شهید همدانی در طول‌ عمرش از میدان جهاد فاصله نگرفت و میدان جهادش به دفاع مقدس ختم نمی‌شد و در هر ‌صحنه‌ای نیاز بود این فرمانده بدون وقفه حرکت می‌‌کرد.‌

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج