اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۹۱۴
۲۹۱۴
۲۹۱۴
پ

پست متفاوت جواد قارایی به بهانه روز تولدش

جواد قارایی، مستندسازی که اکثرمان با مجموعه مستند تلویزیونی ایرانگردش روحیه وطن‌دوستی او را شناختیم و پیگیر اخبارش شدیم، امروز، به بهانه تشکر از کسانی که تولدش را تبریک گفته‌اند، ویدیویی مرتبط با اتفاقات این روزهای فلسطین را پست کرد

فرهیختگان: جواد قارایی، مستندسازی که اکثرمان با مجموعه مستند تلویزیونی ایرانگردش روحیه وطن‌دوستی او را شناختیم و پیگیر اخبارش شدیم، امروز، به بهانه تشکر از کسانی که تولدش را تبریک گفته‌اند، ویدیویی مرتبط با اتفاقات این روزهای فلسطین را پست کرد و نوشت: 

درود بر هموطنان جان و بیکران سپاس از پیام‌های پرمهرتان به مناسبت تولد حقیر. با همه وجود دوستتان دارم. پوزش مرا به خاطر قراردادن سپاسم در این پُستِ پر درد بپذیرید.

همواره از جنگ و خونریزی و ظلم بیزار و متنفرم و برای تمام مردم جهان صلح میخواهم و برای ایران و ایران پیشرفت و رفاه و بی‌شک دلمان از تورم، تخریب‌ها، بی انصافی‌ها و ظلم و خیانت برخی مسئولین و جان باختن هموطنان عزیزمان در حوادث اخیر غمگین است و میسوزد اما، انسانیت و شرف و انصاف را قربانی نمیکنم و مسائل را مخلوط نمیکنم.

دیدم شبکه بی‌انصافِ من‌و‌تو یک فیلم در بین فیلم‌هایش از جنگ رژیم قاتل اسرائیل و فلسطین قرار داده و با اندوه از فداکاری یک پدر اسرائیلی گفته و مبارزان فلسطین را در تمام پست‌هایش تروریست و آدم بده و مردم اسرائیل را مظلوم و آدم خوبه خطاب کرده.

یاد فیلم جان دادنِ یک کودک و پدر بی‌دفاع فلسطینی در آغوش هم توسط قاتلان اسرائیلی مقابل دوربین افتادم که در قسمت دوم این فیلم میبینید. 

فرض کنیم هیچ دین و مذهبی در دنیا وجود ندارد. آنوقت مردم یک کشور دو درصد از زمین‌هایشان را به هر دلیل به یک سری دیگر از مردم که کشور مستقلی ندارند اما پول و قدرت دارند بفروشند و آنها بیایند با زور اسلحه و کشتار، باقی کشورشان را غصب کنند و آنها را از سرزمین خودشان کوچ اجباری دهند و خانه‌هایشان را تخریب کنند که نتوانند بازگردند. یک دولت زوری تشکیل دهند و طی ۷۵ سال بیش از ۵۰۰ شهر و روستا را تخریب و بیش از ۱۰۰ هزار نفر مظلوم که بیشترشان زن و کودک هستند را به قتل برسانند و با اینهمه جنایت، توقع داشته باشند که فلسطینی‌ها اقدامی نکنند! 

فرض کنید خانه‌ای دارید، بخشی از انباری خانه را به یک غریبه می‌فروشید اما او با اسلحه و چند زورگیر وارد خانه می‌شود و می‌گوید کل خانه‌ات مال من است و تو فقط حق داری در یک اتاق خواب زندگی کنی. اعتراض میکنی اما او زن و فرزندانت را به قتل می‌رساند و تو را با تحقیر بیرون می‌اندازد. 

با لحاظ انصاف و انسانیت و وجدان حالا بگو در این شرایط چه میکنی؟ کشتار انسان‌های بی‌گناه با هر دین و زبان بی‌شک غم انگیز و محکوم است. اما آنکه همه چیزش را ربوده و همه کسش را کشته‌اند، چگونه حق خود را بگیرد در زمانه‌ای که جامعه جهانی ۷۵ سال است که فقط تماشاگر است؟ اکنون تمام غزه را محاصره، برق را قطع و از ورود آب و غذا و کمک برای نجات هزاران زن و کودک بی‌دفاع جلوگیری می‌کنند و می‌گویند غزه را با خاک یکسان می‌کنیم. 

بی‌خدا و بی‌دین هم که باشیم، وجدان داریم. رژیم اسرائیل ظالم است و ظلم و ظالم پابرجا نخواهد ماند. آزاده و با وجدان باشیم.

 پست متفاوت جواد قارایی به بهانه روز تولدش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج