اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۹۸۸
۱۱۷۲
۱۱۷۲
پ

دستگیری دزدان موبایل قاپ در خیابان گاندی

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

 رکنا: سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

دستگیری دزدان موبایل قاپ در خیابان گاندی

   سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت : 16 مهر ماه عملیات کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان نفت شمالی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و قانون بکارگیری سلاح متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج